استاندار همدان: بسیج بزرگترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی است


استاندار همدان: بسیج بزرگترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی است

همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت: بسیج امروز بزرگترین پشتوانه سیاسی، علمی، فرهنگی و اعتقادی برای نظام جمهوری اسلامی است.

‍به گزارش روز شنبه ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج افزود: بسیج، نیروی مخلص، متدین و والایی به عنوان ثمره ارزشمند انقلاب اسلامی و یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) است که از زمان تشکیل این نیروی مردمی تا امروز با بصیرت، آگاهی و ولایتمداری همیشه و در همه صحنه ها خوش درخشید.

وی افزود: نیروی مردمی بسیج بیش از چهار دهه فعالیت و خدمت خالصانه در همه عرصه‌ها اقتدار و پویایی خود را به زیباترین و مؤثرترین شکل نشان داد و امروز نیروی مردمی بسیج استوارتر از گذشته در همه عرصه ها نقش آفرینی می کند.

استاندار همدان ادامه داد: همه مردم به خوبی می بینند در همه حوزه ها از امنیت مرزها، جهاد و سازندگی، بلایای طبیعی، مبارزه با کرونا، محرومیت زدایی و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی همیشه بسیج نقش آفرین و تاثیرگذار بوده است.

قاسمی فرزاد در این پیام، هفته بسیج را به همه بسیجیان به ویژه مردم ولایت مدار استان همدان که بسیجی‌وار در حماسه دوران دفاع مقدس و پس از آن در همه عرصه ها و صحنه ها به‌بهترین نحو، نقش خود را ایفا کردند تبریک گفت.

هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز شده و در این هفته اجرای یک هزار و ۱۰۰ عنوان برنامه در ۱۰ ناحیه مقاومت توسط ۲۰ قشر در استان همدان آغاز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی