مدال طلای دوومیدانی کشور بر گردن پاکباز کهگیلویه و بویراحمدی


مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از کسب مقام قهرمانی و مدال طلای سامان پاکباز در رقابت های قهرمانی دوومیدانی نابینایان و کم بینایان کشور خبر داد.

آرمان حاتمی گفت: مسابقات دوومیدانی قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور به میزبانی استان هرمزگان و شهر بندرعباس برگزار شد.

وی افزود: این رقابتها از ۲۵تا ۲۹ آبانماه برگزار شد و تیم چهار نفره استان موفق به کسب یک مقام اولی و یک مقام دومی این رقابتها شد.

به گزارش ایسنا، مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این رقابتها سامان پاکباز در کلاس B۱۲ و رشته پرتاب وزنه با پرتابی به طول ۱۶متر و ۵۲متر به مقام اول و مدال طلا دست یافت.

همچنین در کلاس B۱۳ماده پرتاب نیزه هادی محمد حسینی با پرتابی به طول ۳۷متر و ۵۳سانتیمتر موفق به کسب مقام دوم و مدال نقره این رقابتها شد.

اسماعیل عباسی رئیس هیات نابینایان و کم بینایان استان بعنوان سرپرست و محسن پاکباز بعنوان مربی تیم را در این رقابتها همراهی کردند.

عباسی رئیس هیات نابینایان و کم بینایان استان کهگیلویه وبویراحمد از حضور حمید رضا پیاره ورزشکار جوان نابینا و کم بینای استان در رقابتهای پارآسیایی بحرین خبر و گفت: این مسابقات هفتم آذرماه به میزبانی کشور بحرین برگزار و این ورزشکار استان کهگیلویه و بویراحمد در ماده پرتاب دیسک در این رقابتها شرکت می کند.

اسماعیل عباسی رئیس هیات نابینای استان از دیدار و گفتگو با رئیس و مشاورفدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور و سرمربی تیم ملی دوومیدانی کشور اعزامی به رقابتهای پاراآسیایی بحرین خبر داد و خواستار حمایت مسئولین استانی از این هیات شد .

انتهای پیام



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟