کارگروه تخصص خدمت خانواده شهدا در منطقه 3 تهران تشکیل می‌شود


کارگروه تخصص خدمت خانواده شهدا در منطقه 3 تهران تشکیل می‌شود

خادمیاران رضوی منطقه 3 تهران نسبت به ارایه خدمات به خانواده معظم شهدا و اعزام سفر آن ها به کربلای معلی کار گروه تخصصی تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اولین جلسه کانون ایثار و شهادت منطقه ۳ تهران، با حضور تعدادی از خادمیاران رضوی و رزمندگان دفاع مقدس بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد مهدیه واقع در خیابان دیباجی جنوبی برگزار شد.

این جلسه با تلاوت آیات قرآن کریم و صلوات خاصه امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام آغاز و مقرر شد، فعالیت‌هایی از قبیل شناسایی خانواده‌های معظم شهدا، رسیدگی به مشکلات خانواده شهیدان، دیدار با خانواده‌های شهید در طول هفته و انجام کارهای خدماتی منزل پدر و مادر شهید توسط خادمیاران و یاوران رضوی انجام شود.

همچنین برنامه‌ریزی‌های دیگر برای خانواده معظم شهدا و افرادی که تاکنون توانایی مالی برای مشرف شدن به زیارت ابا عبدالله الحسین (ع) نداشته‌‌اند صورت گرفت تا اقدامات سفر آن ها به کربلای معلی به صورت رایگان در اربعین صورت گیرد.

برای انجام فعالیت‌های فوق قرار شد کار گروه‌های تخصصی از خادمیاران تشکیل شود و در پایان از خادمیار علی اکبری فرزند شهید تجلیل به عمل ‌آمد.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه