مانور اصلاح و بهینه‌‎سازی شبکه‌های توزیع برق استان بوشهر برگزار شد


مانور اصلاح و بهینه‌‎سازی شبکه‌های توزیع برق استان بوشهر برگزار شد

بوشهر-ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: مانور جهادی اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های توزیع برق این استان در شهرستان‌ بوشهر، دشتستان و تنگستان برگزار شد.

غلامرضا حشمتی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مانور جهادی ۳۷ گروه اجرایی و ۲۸ دستگاه خودرو سنگین و سبک شرکت داشتند.

وی بیان کرد: از عمده هدف‌های برگزاری این مانور تعمیرات اساسی خطوط فشار متوسط، جابه جایی پایه‌های برق، نصب ترانس در روستاهای کم برخوردار، تامین برق پایدار برای مردم، برطرف کردن ضعف ولتاژ، افزایش شاخص قابلیت اطمینان، جلوگیری از خاموشی های بی برنامه، کاهش مدت زمان خاموشی، ایمن سازی و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه صنعت برق است.

حشمتی افزود: هم افزایی و بالا بردن توان اجرایی گروه ها در مقابله با بحران ها، اصلاح پایه های فرسوده و حل مشکل ضعف ولتاژ با نصب ترانس از دیگر هدف‌های برگزاری مانور اصلاح و بهینه سازی شبکه‌‎های برق در مناطق مرکزی استان بوشهر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در این مانور در مجموع نسبت به تعویض ۵۲۹ مقره سوزنی و کششی، نصب هفت ست کات اوت، اصلاح ۹۱ عدد جمپر و نصب ۴۵ ناودانی راس تیر، نصب و برداشت ۹ عدد تیغه‌ای، شست و شوی کامل ۲ دستگاه رگلورز، آچار کشی ۳۴ مورد از اتصالات سست و نصب ۲۲۶ کاور مقره اقدام شد.

حشمتی عنوان کرد: برگزاری مانورهای فصلی از برنامه‌‏های مهم و راهبردی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است که با توجه به در پیش بودن فصل بارش اهمیت آن دوچندان شده است.

وی افزود: برگزاری این مانورها در افزایش تعامل و سطح آمادگی نیروهای عملیاتی کارکنان نقش قابل توجهی داشته است و از این پس براساس تقویم مانورها نسبت به برگزاری آنها اقدام می‎‌شود.

حشمتی با اشاره به الکترونیکی شدن ۲۷ خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اظهار کرد: هم‌استانی‌ها می‌توانند با نصب نرم‌افزار "برق من" نسبت به از خدمات غیر حضوری این شرکت استفاده کنند.

وی تاکید کرد: از مشترکان انتظار می‌رود با توجه به در پیش بودن فصل سرما در مصرف حامل‌های انرژی و بویژه برق صرفه جویی لازم را داشته باشند تا علاوه بر تامین برق پایدار خود نسبت به پایدارسازی برق موردنیاز صنایع کمک کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها