کشف 10 تن سبوس گندم قاچاق در دره شهر


کشف 10 تن سبوس گندم قاچاق در دره شهر

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی دره شهر از کشف و ضبط 10 تن سبوس گندم قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام، سرهنگ کرم حسنی روز دوشنبه اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و دریافت خبری مبنی بر انتقال سبوس قاچاق به شهرستان همجوار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی توانستند با انجام اقدامات فنی و پلیسی یک دستگاه کامیون که حامل این محموله بود را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی دره شهر ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران پلیس در خروجی این شهرستان به سمت آبدانان این کامیون را متوقف و ۱۰ تن سبوس قاچاق فاقد هر گونه اسناد و مدارک را از آن کشف کردند.

سرهنگ حسنی ارزش ریالی این محموله توسط کارشناسان بیش از ۵۰۰ میلیون ریال تعیین شده گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شده است.

کشف سه تن چوب قاچاق در آبدانان

فرمانده انتظامی آبدانان از کشف سه تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مختار باویر افزود: ماموران کلانتری مرکزی در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه خودرو نیسان حمل چوب مشکوک را متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو ، سه تن چوب قاچاق اکالیپتوس که فاقد مجوز و بارنامه بوده کشف و راننده دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی آبدانان از مردم این شهرستان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا با اقدام به موقع پلیس ، دست یغماگران ثروت ملی از بیت المال کوتاه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی