جهاد و مقاومت از مهمترین مولفه های فرهنگ بسیج است


جهاد و مقاومت از مهمترین مولفه های فرهنگ بسیج است

کرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه بسیج تبدیل کننده تهدید به فرصت هاست، گفت: بسیج یک فرهنگ است که ریشه در فرهنگ علوی، فاطمی و حسینی (ع) دارد و جهاد و مقاومت از مهمترین مولفه های این فرهنگ به شمار می روند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز دوشنبه در مجمع استادیاران طرح صالحین استان کرمان افزود: بسیج همواره سرشار از امید، نشاط و خلاقیت برای انقلاب بوده است.
وی با اشاره به اینکه بسیج تجلی حزب الله و نماد سازش ناپذیری در مقابل دشمن است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرموده اند، "من با همه وجود با همه قلب عرض می کنم اگر قدرت آمریکا و همه قدرت های مادی دست به دست هم بدهند و بخواهد با وجود بسیجیان مومن ما این انقلاب را شکست بدهند والله قادر نخواهند بود."

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یکی از مصادیق جهاد در دوره کنونی، جهاد علمی است، تاکید کرد: جهاد خدمت رسانی یکی‌ دیگر از مصادیق جهاد است که در راستای مقابله با دشمن باید آن را اجرایی کرد.
وی تاکید کرد: بزرگترین جهاد در دوران کنونی، خدمت به مردم است زیرا این مردم هستند که انقلاب را حفظ می کنند.

حجت الاسلام حاجی صادقی همچنین جهاد اقتصادی و سازندگی را از نیازهای امروز جامعه برشمرد و تصریح کرد: اقتدارافزایی از مصادیق دیگر جهاد است و بر این اساس، امروز همه باید تلاش کنند این کشور قوی تر شود.

وی بیان کرد: جهاد فرهنگی و ارزشی جهاد دیگری است که مصداق جهاد کبیر، جهاد تببین و جهاد روشنگری و بصیرت افزایی است و ما امروز متناسب با نوع حمله دشمن به این جهاد خیلی نیاز داریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر احیا و تقویت شبکه صالحین تاکید کرد و گفت: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از همان آغاز طرح صالحین این بوده این شبکه از بالا به پایین ساماندهی شود.

وی یادآور شد: فضای مجازی دنیای شایعه است و این رسانه های خبری خطرناک به دنبال منفعل کردن بسیجیان هستند و شبکه سازی صالحین در مقابله با این توطئه ها نقش مهمی دارند.
‌وی‌ بر تقویت دو بال علم و ایمان و بصیرت در بین بسیجیان تاکید کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

75 درصد تصادف ها در کرمان به دلیل خطای انسانی روی می دهد