حمایت از کانون‌های مساجد به تولید محتوای فاخر به عنوان مطالبه رهبری، کمک می‌کند


حمایت از کانون‌های مساجد به تولید محتوای فاخر به عنوان مطالبه رهبری، کمک می‌کند

حجت‌الاسلام ذاکر با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از مهمترین نهادها و تشکل‌های مردمی فعال در کشور هستند، گفت: حمایت از این کانون‌ها به تولید محتوای فاخر که مورد تاکید رهبری است، کمک‌ می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین «حجت الله ذاکر» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر فراموش نکردن کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور البته با همکاری بسیج، اظهار کرد: شاید بتوان گفت کانون های فرهنگی هنری مساجد مهمترین نهاد و تشکل مردمی فعال در کشور هستند که هم به جهت کمیت و هم تنوع آثار کم‌نظیر عمل می کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد، تصریح کرد: اگر این کانون ها مورد توجه مسئولان قرار بگیرند از نظر تامین بودجه، امکانات و تجهیزات انصافاً می توانند در تولید محتوای فاخر که از دغدغه های مقام معظم رهبری است، موفق عمل کنند، این موفقیت می تواند هم درباره محتوای فرهنگی و هم محتوای هنری و هم در زمینه تولید ادبیات و فیلم، سرود و نغمات آئینی و ... رخ دهد.

وی با بیان اینکه خروجی این فعالیت ها می تواند گنجینه ای ارزشمند برای کشور به ویژه در فضای مجازی که اولویت بیشتری دارد، باشد، گفت: در سال های اخیر با برنامه ریزی خوبی که صورت گرفته و نیز همت برادران ما در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، کار علمی‌ای که مقام معظم رهبری مدنظر دارند موردتوجه قرار گرفته و آثار خوبی در برخی زمینه های هنری تولید شده است.

حجت الاسلام ذاکر تاکید کرد: البته باید تنوع این آثار را به تناسب ذائقه جامعه گسترش داد و سایر مقوله های فرهنگی و هنری هم مورد توجه قرار بگیرد تا تولیداتی که قرار است منتشر شود بتواند پاسخگوی ذائقه و سلیقه های مختلف باشد. حتی در زمینه تولید صنایع خلاق فرهنگی و صنایع خانگی و نیز در دانش افزایی و مهارت افزایی کانون های مساجد می توانند کمک کننده باشند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مراکز آموزشی 4 شهرستان خوزستان غیرحضوری شد/ شناور شدن ادارات تا ساعت 9