کم کاری دو دوره گذشته ریاست جمهوری در خرید واگن مترو و اتوبوس


کم کاری دو دوره گذشته ریاست جمهوری در خرید واگن مترو و اتوبوس

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه به دلیل عدم خرید اتوبوس در دو دوره گذشته ریاست جمهوری، نتیجه آن چیزی شده است که امروز می‌بینیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان: مهدی چمران سه شنبه صبح امروز در بیست و ششمین جلسه شورا با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نتیجه کار نکردن در دوره گذشته و عدم خرید واگن مترو و اتوبوس وضع امروز را به وجود آورده است، گفت: متاسفانه به دلیل عدم خرید اتوبوس در دو دوره گذشته ریاست جمهوری، نتیجه آن چیزی شده است که امروز می‌بینیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: به دلیل کم‌کاری‌های صورت گرفته نه‌تنها نتوانسته‌اند شرایط را بهتر کنند بلکه وضعیت بدتر شده است.

چمران با بیان اینکه اگر می‌توانستیم ۶ هزار اتوبوس مربوط به دوره چهارم را حفظ کنیم امروز وضع بهتر بود، بیان کرد: متاسفانه تعداد این اتوبوس‌ها به دلایل مختلف امروز به دو هزار و ۲۰۰ اتوبوس کاهش پیدا کرد و واگن‌های قطار از هزار واگن به ۴۰۰ واگن رسید؛ با این وضع قطعا مردم دچار مشکل می‌شوند.

او افزود: زمانی که حمل و نقل عمومی جوابگو نیست شهروندان به ناچار از خودروهای شخصی استفاده خواهند کرد.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر تهران؛ با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها حداقل ترافیک تهران ۲۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

چمران در خصوص اینکه آیا در بودجه ۱۴۰۰ اعتباری برای خرید واگن و اتوبوس در نظر گرفته شده است، بیان کرد: بودجه‌ای که گره‌گشا باشد در نظر گرفته نشده است و بودجه برای این منظور معمولی است؛ بودجه امسال به گونه‌ای دست بالا گرفته شده است که محقق نخواهد شد.

پایان پیام/55

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

احتمال وقوع سیل و صاعقه در 7 استان کشور