استقرار سامانه امداد هوشمند در یزد همزمان با کشور


استقرار سامانه امداد هوشمند در یزد همزمان با کشور

سامانه امداد هوشمند و کارآمد(سُها) با هدف چابک سازی فرآیند ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان با بهره گیری از فناوری های نوین در بستر های الکترونیکی و فضای مجازی همزمان با سراسر کشور از ششم آذر ماه سال جاری در استان یزد عملیاتی و پیاده سازی می شود.

«محمد شجاعان» مدیر کل کمیته امداد استان یزد با اشاره به اجرای طرح امداد هوشمند در راستای تسهیل گری در ارائه خدمات به نیازمندان، گفت: سامانه امداد هوشمند و کارآمد(سُها) باهدف چابک سازی فرآیند ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان با بهره گیری از فناوری های نوین در بستر های الکترونیکی و فضای مجازی همزمان با سراسر کشور از ششم آذر ماه سال جاری در استان یزد عملیاتی و پیاده سازی می شود.

وی افزود: سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد با نشانی soha.emdad.ir از شبکه اینترانت و اینترنت در دسترس است و تمامی فرآیند ثبت، شناسایی نیازمندان و مددجویان از این پس در این سامانه انجام می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، شجاعان در پایان یادآور شد: ۲۵ هزار خانوار نیازمند با جمعیت ۵۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند این در حالی است که ۱۰ هزار خانوار دارای سرپرست زن هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک