سرپرست فرمانداری ورامین: بسیج نماد مردم‌سالاری دینی است


سرپرست فرمانداری ورامین: بسیج نماد مردم‌سالاری دینی است

تهران-ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین گفت: بسیج نماد مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور عینی مردم در حفاظت و حراست از کشور است.

به گزارش ایرنا، مجید درویشی روز چهارشنبه در همایش بسیجیان ورامین که در محل سالن اجتماعات سپاه این شهرستان تشکیل شد اظهار داشت: بسیج تنها یک سازمان و مجموعه نظامی نیست بلکه مکتب و تفکری است که تمام کسانی که دل در گرو نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند را شامل می‌شود.

وی گفت: بسیج فرایند عظیم خودباوری و اتکا به داشته‌های داخل را به منصه ظهور رسانده و تهدید دشمن در براندازی نظام جمهوری اسلامی را به فرصتی برای حراست و حفاظت عملی از کشور تبدیل کرد.

سرپرست فرمانداری ورامین افزود: بسیج نمونه عینی مردم‌سالاری دینی و بزرگترین شبکه مردمی فرهنگی، اجتماعی و نظامی دنیاست که در ۴۲ سال گذشته ضامن بقای جمهوری اسلامی شده است.

سرپرست فرمانداری ورامین: بسیج نماد مردم‌سالاری دینی است

درویشی اظهار داشت: امروز مهمترین اصل، استفاده از ظرفیت مردمی در کنار حاکمیت است تا توان موجود مضاعف شده و مشکلات از پیش پای جامعه برداشته شود.

وی با تأکید بر اینکه امروز کشور به مدل اسلامی نیاز دارد و این مهم در سایه خودسازی شخصی و سازمانی محقق می‌شود، گفت: وقتی همه جامعه اسلامی شد و افراد مسئولیتی که بر عهده دارند، به درستی انجام دهند، به طور قطع معجزه الهی نیز حاصل می شود.

سرپرست فرمانداری ورامین تأکید کرد: مقدمه ظهور یگانه منجی عالم بشریت، ایجاد تمدن اسلامی است.

وی با اشاره به نقش مردم ورامین در جریان پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: همانطور که ورامین در قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ مبداء انقلاب نام گرفت، در حوزه معنویت نیز باید با ایجاد محله‌های اسلامی و حضور آحاد مردم در مدیریت جامعه، مبداء دیگری برای آغاز ۴۰ ساله دوم انقلاب شود.

۲۹ آبان تا پنج آذر هفته بسیج نامگذاری شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ساندرو سوار، با سرعت بالا در شهرک غرب خود را به کام مرگ کشاند