مدیرعامل ایرنا: نخبگان فرهنگی درباره فلسفه عاشورا با جوانان گفت‌وگو کنند


مدیرعامل ایرنا: نخبگان فرهنگی درباره فلسفه عاشورا با جوانان گفت‌وگو کنند

تهران-ایرنا- مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با تاکید بر اهتمام در ایجاد فضای گفت و گوی فرهنگی گفت: باید نخبگان فرهنگی با جوانان در مورد قیام عاشورا صحبت و این موضوع را برای آنان تبیین کنند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سیدضیا هاشمی در حاشیه بازدید از هفدهمین رویداد عطر سیب در بوستان گفتگو اظهارداشت: امروز نیاز داریم تا اقشار نخبه به صورت وسیع در مورد فرهنگ عاشورا با نسل جوان گفت و گو کرده و پاسخگوی سوالات و شبهات آنان باشند.

وی درباره هفدهمین نمایشگاه عطر سیب گفت: امسال در این رویداد زمینه تعامل و امکان حضور علاقه مندان فرهنگ و حماسه عاشورایی نسبت به گذشته فراهم شده است و همچنین شاهد پیوند اقتصاد و فرهنگ در نمایشگاه عطر سیب هستیم.

هاشمی، بروز هنر دینی و اجتماع دینی را از ویژگی های هفدهمین نمایشگاه عطر سیب عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در این فضا از طریق محصولات هنری و فرهنگی شاهد تعامل و مبادله فرهنگی بین افراد هستیم.

مدیرعامل خبرگزاری ایرنا با اشاره به اینکه در رویداد امسال امکانی فراهم شده است تا افراد بازدیدکننده با مبلغان دینی و تولیدکنندگان آثار هنری مرتبط با محرم و اربعین دیدار کنند، اظهارداشت: افراد بازدیدکننده امکان دستیابی به محصولات طراحی شده برای نمایشگاه را دارند و حس نمی کنند در بازار قرار دارند.

وی گفت: حس فرهنگی امسال بر جنبه اقتصادی نمایشگاه قالب است.

هاشمی درباره چیدمان نمایشگاه افزود: فضای فرهنگی خوبی وجود دارد و چیدمان غرفه ها بسیار زیبا و هنری است و شاهد فضایی فاخر و متنوع بودم.

هفدهمین رویداد عطر سیب به صورت همزمان با پانزدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی تا ۱۱ شهریور از ساعت ۱۰صبح تا ۲۱ در بوستان گفتگو واقع در کوی نصر(گیشا)، انتهای خیابان پیروزی شرقی میزبان از شهروندان است.

تهرام/۷۲۴۵/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شهردار جدید جوادآباد ورامین انتخاب شد