ارتش آمادگی دارد تا فضاهای خود را برای ساخت پروژه در اختیار ستاد عتبات عالیات فارس قرار دهد


ارتش آمادگی دارد تا فضاهای خود را برای ساخت پروژه در اختیار ستاد عتبات عالیات فارس قرار دهد

امیر رضایی گفت: نیروی زمینی در فارس صددرصد آمادگی دارد تا فضاهای خود را در اختیار ستاد بازسازی عتبات عالیات برای ساخت پروژه های خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، امیر «ابوالقاسم رضایی»، امروز (دوشنبه 1 آذر) در مراسم بدرقه سقف ضریح مطهر شهدای کربلا که در پادگان «زرهی» شیراز برگزار شد، گفت: ارتش از خداوند و اهل بیت (ع) تشکر می کند که اجازه دادند میزبان این اثر باشد.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه فارس با اشاره به اینکه دست همه هنرمندانی که برای این اثر زحمت کشیدند به گرمی می فشاریم، گفت: نیروی زمینی در فارس صددرصد آمادگی دارد تا فضاهای خود را در اختیار ستاد بازسازی عتبات عالیات برای ساخت پروژه های خود قرار دهد.

وی افزود: این پادگان پایگاهی شهدا و محل حضور شهدا بوده است و ایجاد مرکزی برای ساخت پروژه های عتبات عالیات به طور حتم بر غنای معنوی آن می افزاید.

خاطر نشان می شود،‌ در این مراسم «مهدی عرشی»، مدیر کانون فرهنگی هنری «مجمع محبین اهل بیت (ع)» شیراز به قرائت قرآن و روضه خوانی پرداخت و سقف ضریح مطهر شهدای کربلا که در شیراز آماده شده است به سمت کربلای معلی ارسال شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز