کتاب عشق به زبان مادری رونمائی شد


کتاب عشق به زبان مادری رونمائی شد

به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی از کتاب عشق به زبان مادری از آثار سید مهدی میر آقایی رو نمایی شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی از کتاب عشق به زبان مادری از آثار سید مهدی میر آقایی رو نمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشوا، در این مراسم شهردار، طاهری رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، استاد هادیان رئیس انجمن موسیقی شهرستان پیشوا و جمعی از علاقمندان به حوزه ادبیات و اصحاب فرهنگ و هنر حضور داشتند.

دکتر سعید تاجیک رئیس اداره آموزش و پرورش به عنوان کارشناس ادبیات از این کتاب به عنوان یک اثر غزل موفق نام برد و نوگرایی و استفاده از ضرب المثل ها و ترکیب های بدیع مفاهیم اجتماعی و زبان ساده و روان را در غزل های مهدی میرآقایی، هنرمندانه توصیف کرد و در ادامه در مورد محتوا و وزن و قافیه و شیوه نگارش این کتاب توسط نویسنده صحبتهایی را بیان نمود.

سید مهدی میر آقائی نویسنده کتاب عشق به زبان مادری در رابطه با کتاب خود، نوع نوشتن آن و نام گذاری کتاب و موضوعات بیان شده در کتاب را با لحن و شیوه ی خود بیان نمود و چند دقیقه ای را با زبان دل با مخاطبین خود سخن گفت.

گفتنی است در این مراسم هنرمندان عرصه موسیقی شهرستان نیز هنر نمایی کردند و رضا محمدی از خوانندگان بومی شهرستان با نوای گوش نواز نی مجید نصر برای مخاطبین خواند که مورد استقبال و توجه حاضرین قرار گرفت.

این مراسم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری پیشوا در محل خانه فرهنگ شهرداری پیشوا برگزار شد.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاج عالم