وزیر اقتصاد و امور دارایی وارد گلستان شد


وزیر اقتصاد و امور دارایی وارد گلستان شد

گرگان- ایرنا- سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی شامگاه روز پنجشنبه در راس هیاتی عالی رتبه اقتصادی از طریق فرودگاه بین المللی شهدای گرگان وارد استان گلستان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر اقتصاد و امور دارایی و هیات همراه در فرودگاه شهدای گرگان از سوی جمعی از مسوولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

براساس برنامه اعلام شده، سفر وزیر اقتصاد و امور دارایی ابتدا فردا جمعه از منطقه آزاد اینچه برون آغاز خواهد شد و بعد از بازدید از این منطقه با علمای اهل سنت استان دیدار خواهد داشت.

وی پس از حضور در منطقه مرزی اینچه برون به گرگان باز خواهد گشت و با حضور در مزار گلزار شهدا، به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام خواهد کرد.

دیدار با آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان، شرکت در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و پیگیری مصوبات آن و جلسه شورای اداری استان و حضور در مراسم روز ملی گرگان و گفت و گوی زنده تلویزیونی با سیمای مرکز گلستان از دیگر برنامه سفر یکروزه وزیر اقتصاد و امور دارایی به گلستان اعلام شده است.

"علی عسگری" معاون توسعه مدیریت و منابع، "عباس مرادپور" سرپرست معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی، "مهدی میراشرفی" معاون وزیر و رییس کل گمرک جمهوری اسلامی، "سعید محمد" دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، "علی‌عادل عبادی‌نژادداورانی" سرپرست دفتر امور استان‌های وزارت و "فرشاد فتوت" مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارتخانه در این سفر وزیر اقتصاد و امور دارایی را همراهی خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)