نمایش نقاشی‌های اهل اسلواکی در نمایشگاه «تصویر خیال»


نمایش نقاشی‌های اهل اسلواکی در نمایشگاه «تصویر خیال»

تهران- ایرنا- نمایشگاه تصویر خیال با حضور این هنرمند، سفیر اسلواکی در ایران، رئیس موسسه اکو و جمعی از علاقه مندان هنر در گالری هنری «موسسه اکو» افتتاح شد و تا یکم دی ادامه دارد.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه فرهنگی اکو، آیین گشایش نمایشگاه نقاشی تصویر خیال، مجموعه برگزیده آثار هنرمند نقاش اهل اسلواکی لوکا براسه، با حضور سفرا و نمایندگان مراکز دیپلماتیک مقیم تهران، در گالری هنری مؤسسه فرهنگی اکو برگزار شد.

سرور بختی رئیس موسسه فرهنگی اکو طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: وقتی سخن از هنر به میان می آید ناخودآگاه هنر نقاشی به عنوان گزینه نخست به ذهن متبادر می‌شود. نقاشی بیان ایده ها و عواطف است. این نهاد بین المللی با برگزاری این نمایشگاه امیدوار است زمینه تبادلات و تعاملات میان هنرمندان منطقه اکو و دیگر کشورهای جهان را فراهم آورد.
سفیر اسلواکی در این مراسم با قدردانی از مؤسسه فرهنگی اکو برای برگزاری نمایشگاه گفت: فرهنگ باعث نزدیک شدن ملت ها به یکدیگر و شناخت آنها می‌شود. نقاشی های لوکا براسه نمایانگر میراث فرهنگی غنی کشور اسلواکی است.

نمایش نقاشی‌های اهل اسلواکی در نمایشگاه «تصویر خیال»
لوکا براسه هنرمند نقاش نیز به ارائه توضیحاتی در مورد آثار خود پرداخت و تأکید کرد: هنر مرز نمی شناسد و احساسات انسانی را به تصویر می کشد. مجموعه آثار نقاشی به نمایش در آمده تعامل عشق و علاقه وی به طبیعت است.
نمایشگاه تصویر خیال برای بازدید علاقه مندان تا ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (یکم دی)‌ طی روزهای یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۴ عصر در محل گالری هنری مؤسسه فرهنگی اکو دایر است. در این نمایشگاه ۲۷ نقاشی آبستره از لوکا براسه به نمایش گذاشته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اصرار بارسلونا به جذب ستاره بایرن