امباپه و هالند فصل بعد در تیم فوتبال رئال مادرید هستند


امباپه و هالند فصل بعد در تیم فوتبال رئال مادرید هستند

کارلو آنجلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اعلام کرد که کیلیان امباپه و ارلیک هالند، فصل آتی در جمع کهکشانی‌ها خواهند بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال رئال مادرید مدت‌ها است که به فکر جذب بازیکنی است تا بتواند جای خالی کریستیانو رونالدو، اسطوره و برترین کهکشانی‌ها را پر کند. رئال مادرید در آخرین روز‌های نقل و انتقالات، به سراغ جذب کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن رفت، اما به دلیل رقم بالای سران پاریسی، از جذب آن منصرف شد.

کارلو آنجلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید تاکید کرد که فلورنتینو پرز (مدیرعامل رئال مادرید) تابستان آتی برای جذب امباپه تلاش می‌کند و به نظر می‌رسد جذب او جدی‌تر از قبل شده است.

همچنین سرمربی کهکشانی‌ها خبر از جذب ارلیک هالند ستاره و ماشین گلزنی دورتموند داد تا امیدواری را به هواداران رئال مادرید بیاورد.

آنجلوتی گفت که کار کردن با امباپه و هالند برای او باعث افتخار است و دوست دارد تیمش، کهکشانی‌تر از قبل باشد تا برای همه جام‌ها بجنگد.

جذب این ۲ بازیکن، می‌تواند بار دیگر خط حمله رئال مادرید را قوی‌تر کند و لرزه را بر تن هر حریفی بر اروپا بیاندازد. شاید امباپه و هالند، برای فتح اروپا به رئال مادرید می‌آیند و مسلما انگیزه‌های خاصی برای موفقیت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید

پالمیراس ۲ - فلامینگو یک / قهرمانی تیم برزیلی برای دومین سال پیاپی

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتاب تعلیم انشا - سال 1329