نیاز اصلی فعالیت‌های ورزشی یزد پیوست فرهنگی است


نیاز اصلی فعالیت‌های ورزشی یزد پیوست فرهنگی است

یزد- ایرنا- رییس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه الغدیر یزد گفت: نیاز اصلی فعالیت‌های ورزشی استان پیوست فرهنگی است که از سوی این مجموعه با همکاری هیات‌های ورزشی شهرستان ها پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ سید علی مختاری روز یکشنبه در نشستی با رییس و اعضای هیات فوتبال شهرستان یزد ، برگزاری یادواره شهدا ، جمع‌آوری و انتشار وصیت آنها را بخشی از پیوست فرهنگی عرصه ورزش ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه جامعه ورزشی یزد در تمامی رشته‌ها، شهیدان زیادی تقدیم انقلاب کرد، ادامه داد: نشر وصیت ، خاطره شهیدان و ایثارگران به ترویج روحیه ایثار در ورزش کمک می کند .

این فعال ورزشی در سپاه استان یزد اظهارکرد: جمع‌آوری زندگی‌نامه این عزیزان، انتشار و چاپ وصیت و کتاب از شهیدان با همکاری مسئولان، هیات‌های ورزشی و همراهی خیران بخشی از برنامه‌های سازمان بسیج ورزشکاران سپاه یزد است .

مختاری بیان کرد: برگزاری یادواره شهدای فوتبالیست یزد در دهه فجر انقلاب امسال برگزار می شود که برنامه ریزی ها در این مورد در دست پیگیری است.

همچنین رییس هیات فوتبال شهرستان یزد گفت: برگزاری فعالیت‌های مختلف فرهنگی در کنار توجه به امورفنی تیم‌ها و باشگاه‌های ورزسی جزو رویکردهای این مجموعه است.

محمد صادق شاکری افزود: بدون توجه به امور فرهنگی در کنار امور ورزشی رسیدن به نتیجه ارزشی ندارد و باید همواره برای گسترش برنامه‌های مناسب اقدام کرد.

وی اظهار کرد: زمینه خوبی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی در فوتبال یزد فراهم است و سازمان بسیج ورزشکاران استان یزد می‌تواند از آن استفاده کند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت حدود یک هزار شهید ورزشکار تقدیم انقلاب‌اسلامی کرد.

این استان ۴۷ هیات ورزش استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی