مقام سوم آجر چینی کشور در دستان کارآموز فنی و حرفه ای فاروج


مقام سوم آجر چینی کشور در دستان کارآموز فنی و حرفه ای فاروج

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای فاروج گفت: ابراهیم انصاری از کارآموزان آجر چینی مرکز فاروج، مقام سوم این رشته را در رقابت کشوری بدست آورد.

احمد دلیر در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ابراهیم انصاری نماینده مرکز فنی و حرفه‌ای شماره هفت فاروج در نوزدهمین دوره مسابقات ملی و مهارت به این مقام رسید.

وی افزود: یکی از اهداف مسابقات ملی مهارت، شناساندن اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و نقش آن در توسعه اقتصادی به عموم مردم است.

دلیر گفت: سازمان جهانی مهارت، یک سازمان غیر انتفاعی است که تمامی نهادها و ارگان‌های متولی توسعه و ارتقاء آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کشورها می‌توانند به عضویت آن درآیند.

وی بیان کرد: مسابقات ملی مهارت بزرگترین رویداد آموزش حرفه‌ای است که شرکت کنندگان در رشته‌های مختلفی با استانداردهای جهانی آزمایش می‌شوند.

دلیر با اشاره به اینکه مرکز فنی و حرفه‌ای فاروج در سال ۹۰ راه اندازی شده است، اظهار کرد: در سه سال متوالی گذشته مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای فاروج با اجرای عملکردی بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر ساعت، عنوان مرکز نمونه استان در تمامی شاخص‌ها را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه، ظرفیت اسمی مرکز، ۱۰۰ هزار نفر ساعت است و تعهدات آموزشی به تناسب امکانات موجود در مرکز سالانه بین ۸۰ هزار تا ۸۶ هزار نفر ساعت متغیر بوده، افزود: از ابتدای راه اندازی مرکز در سال ۹۰ تا سال ۹۵ این امر محقق نشده بود اما با مشارکت کارکنان این روند تغییر و به مدت چهار سال به طور مستمر ظرفیت اسمی برگزار شد و به صورت کامل در حال استفاده است.

به گزارش ایسنا، در مرکز فنی و حرفه‌ای شهر فاروج هفت کارگاه با ۷۰ حرفه فعال است.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بلیت فروشی قسمت بانوان استقلالی باز نشده تمام شد!