مشاور عالی و دستیار استاندار خراسان جنوبی منصوب شد


مشاور عالی و دستیار استاندار خراسان جنوبی منصوب شد

بیرجند - ایرنا - علی اصغر دهقان به سمت مشاور عالی و دستیار ویژه استاندار خراسان جنوبی منصوب شد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، در حکم انتصاب علی اصغر دهقان آمده است: نظر به شایستگی، توانمندی، تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور عالی و دستیار ویژه استاندار» منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم استاندار آمده: امید است با اتکال به ذات اقدس الهی و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در تعامل سازنده با دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط، با اهتمام ویژه و تلاش وافر در جهت پیشبرد اهداف و ماموریت‌های محوله در تحقق برنامه‌های «دولت مردمی ایران قوی» اقدام موثر معمول دارید. مزید توفیقات جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق اهداف دولت مردمی و بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی، در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) از خداوند منان خواستارم.

"جواد قناعت" که در جلسه چهارشنبه سوم آذر ماه هیات وزیران به عنوان نهمین استاندار خراسان جنوبی رای اعتماد گرفت، روز دوشنبه (هشتم آذر) با حضور وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان در بیرجند معارفه شد و رسما آغاز به کار کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟