یک‌هزار و 200 بازدید بهداشتی از مدارس استان مرکزی انجام شد


یک‌هزار و 200 بازدید بهداشتی از مدارس استان مرکزی انجام شد

اراک - ایرنا - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: یک‌هزار و 200 بازدید و نظارت در سال تحصیلی جدید توسط کارشناسان بهداشت محیط مراکز بهداشتی از مدارس استان انجام شد.

«مهدی دمنه» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۲۰ مدرسه در این بازدیدها به‌دلیل وجود مشکلات بهداشتی خُرد اخطار گرفته و با پیگیری‌های انجام شده این مغایرت‌ها رفع شد.

وی ادامه داد: در بازه زمانی مذکور همچنین آموزش در سطح ۱۴ مدرسه استان نیز به‌دلیل رعایت نشدن بخشنامه‌های بهداشتی به‌صورت غیر حضوری شده است و استفاده از مهر و موم شدن (پلمب) برای این اماکن آموزشی موضوعیت ندارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی خاطرنشان کرد: سه دبیرستان شهرستان اراک به‌دلیل اجرای ناقص بخشنامه‌ها، یک مدرسه در شهر کردیجان آشتیان به‌علت رعایت کمرنگ پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و واحد آموزشی فدک در شهرستان محلات به‌دلیل بازگشایی پیش از مجوز رسمی اکنون فعالیت غیرحضوری دارند.

دمنه گفت: چهار مدرسه در شهرستان فراهان نیز به‌دلیل آمار بالای کووید ۱۹ و داشتن شمار قابل توجهی از دانش‌آموزان علایم‌دار و سه واحد آموزشی در شهرستان خنداب به‌دلیل مشاهده علایم کرونا در دانش‌آموزان به‌صورت غیرحضوری فعالیت می‌کنند.

۲۳۰ هزار دانش‌آموز در مدارس استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک