مشکلات شهرخودرو حل شود تا رده پنجم بالا می‌آییم


مشکلات شهرخودرو حل شود تا رده پنجم بالا می‌آییم

بازیکن شهرخودرو مشهد گفت: فوتبال زیبایی مقابل حریفان ارائه می‌دهیم و تیم خوبی داریم، اگر مشکلات باشگاه حل شود تا نیم فصل می‌توانیم خود را تا رده پنجم و ششم لیگ برتر بالا بکشیم.

علی طاهران در خصوص تساوی بدون گل شهرخودرو و فجر سپاسی شیراز در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر اظهار کرد: تیم خوبی داریم و مقابل هر تیمی که بازی می‌کنیم، از تیم ما تقدیر می‌کنند و می‌گویند شهرخودرو خوب بازی می‌کند. ما مشکلاتی داریم که اگر حل شوند تا نیم فصل تا رده‌ پنجم و ششم صعود خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به وضعیت پدیده تا هفته هفتم، آیا امیدی به حل مشکلات شهرخودرو وجود دارد، یا خیر گفت: مشکلات انشاالله حل خواهدشد. باشگاه نیز در تلاش است تا تمام مشکلات را حل کند. ما نیز مقابل هر تیمی فوتبال زیبایی ارائه می‌دهیم. مقابل فجر نیز چند موقعیت صد درصد داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم. از بازی آتی نتیجه خواهیم گرفت و به رده‌های بالاتری صعود خواهیم کرد.

بازیکن شهرخودرو در پاسخ به این سوال که آیا برخی از بازیکنان این تیم در خوابگاه مستقر در تهران به دلیل بدهی اخراج شده‌اند یا خیر، افزود: این قضیه صحت ندارد و بازیکنی از خوابگاه اخراج نشده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان