دو خواهر کرمانی که پس از 39 سال برادرشان را زیارت می کنند


دو خواهر کرمانی که پس از 39 سال برادرشان را زیارت می کنند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به هویت شهید تازه تفحص شده کرمانی گفت: شهید کرباسی جزو نیروهای ارتش بوده و روز سه شنبه(16 آذرماه) هفته آینده خانواده او را برای زیارت مرقد برادرشان به اردل خواهیم برد.

سرهنگ "محمود مهدی فرد" امروز دهم آذرماه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام در استان کرمان در ادامه با یادآوری شناسایی هویت ۳۰ شهید گمنام در کشور اظهار کرد: هویت سه شهید گمنام شناسایی شده مدفون در کرمان متعلق به اصفهان، کاشان و دزفول بودند که در شهرهای رفسنجان، زهکلوت و هنزای تدفین شده بودند و یک شهید شناسایی شده کرمانی در اردل شهرکرد دفن شده است.

وی با اشاره به استقبال و میزبانی خوب مردم کرمان از خانواده این شهدا اظهار کرد: خانواده هر سه شهید بزرگوار موافقت کردند مرقد فرزندانشان در کرمان برای همیشه باقی بماند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان بیان کرد: شهید شناسایی شده کرمانی در سال ۱۳۹۰ در شهر اردل استان چهارمحال بختیاری به خاک سپرده شده است.

وی در ادامه به مشخصات شهید کرمانی اشاره کرد و افزود: شهید "محمدعلی کرباسی" فرزند "محمد" که در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس در غرب کارون به درجه رفیع شهادت نایل شده است و اکنون بعد از ۳۹ سال هویت این شهید شناسایی شده است.

مهدوی فرد با بیان اینکه این شهید دارای چهار خواهر و برادر بوده است، ادامه داد: پدر و مادر و خواهر و برادرهای شهید کرباسی درگذشته اند و فقط دو خواهر این شهید در قید حیات هستند.

وی تصریح کرد: شهید کرباسی جزو نیروهای ارتش بوده و روز سه شنبه هفته آینده(۱۶ آذرماه) خانواده ایشان را برای زیارت مرقد برادرشان به اردل خواهیم برد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل