امید محبی مشاور و مدیرکل حوزه استاندار مازندران شد


امید محبی مشاور و مدیرکل حوزه استاندار مازندران شد

ساری- ایرنا- استاندار مازندران چهارشنبه طی حکمی امید محبی را به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین الملل منصوب کرد.

به گزارش ایرنا ، سید محمود حسینی پور بیست و چهارمین استاندار مازندران که پیش از این به سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری و مشاور دستیاور ویژه استاندار حکم داده بود ، روز چهارشنبه با انتصاب محبی سومین تغییر در سطح مدیریتی استانداری مازندران را رقم زد.

استاندار مازندران در حکم محبی که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، تنظیم و تنسیق کلیه تعاملات حوزه استاندار با وزارت متبوع و سایر دستگاه های ملی ، هماهنگی سازی بهینه روابط ادارات کل و دستگاه های استانی ، ساماندهی بهینه و نظامند روابط معاونت ها و مدیریتهای ستادی ، فرمانداری ها ، و شهرداری های استان و نیز راهبری و ارتقای ارتباطات مردمی ، رسانه ای و تعاملات بین المللی را از مهم ترین وظایف مدیرکل حوزه استاندار معرفی کرد.

حسینی پور همچنین از زحمات " اسماعیل محمدی ازنی " که دهم آبان ۱۳۹۷ سمت مدیر کلی حوزه استاندار را بر عهده داشت ، قدردانی کرد.

محمدی ازنی که سابقه ۳۶ سال خدمت در دستگاه های دولتی را دارد ، به افتخار بازنشستگی نایل شده است.

بر اساس چارت سازمانی ، اداره کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی، اداره کل پدافند غیر عامل ، اداره کل امور خانواده و بانوان ، اداره کل حراست ، مدیریت گزینش و مدیریت روابط عمومی زیر مجموعه اداره کل حوزه استاندار محسوب می شوند.

امید محبی که دانش آموخته کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبایی است و دوره دکتری مدیریت(DBA) دانشگاه تهران را در کارنامه خود دارد، علاوه بر تدریس در مراکز دانشگاهی و آموزش عالی، دارای سابقه اجرایی مدیریت و فعالیت در حوزه سخنگوی قوه‌قضاییه، ستاد مرکزی قوه‌قضاییه، معاونت فرهنگی قوه‌قضاییه و مرکز ملی فضای مجازی می‌باشد. وی پیشتر دبیر ستاد ملی صبر قوه‌قضاییه بود.

همچنین تالیف چندین مقاله علمی- پژوهشی و کتاب تخصصی از جمله سوابق علمی و پژوهشی او می‌باشد.

تغییرات مدیریتی در استانداری مازندران دو هفته پس از آغاز به کار رسمی سیدمحمود حسینی‌پور به عنوان استاندار جدید ، با تعیین سرپرست برای معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معرفی سرپرست روابط عمومی آغاز شده بود و بعد از آن هم استاندار جدید مشاور و دستیار ویژه اش را منصوب کرده بود.

امید محبی مشاور و مدیرکل حوزه استاندار مازندران شد

استاندار مازندران در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، گفت: کارهای خوبی در گذشته انجام شده و در حال انجام است و باید ضمن استمرار اقدامات خوب گذشته، با اندیشه‌های جدید و علمی، شاهد توسعه روز افزون برای استان باشیم.

وی با بیان اینکه حوزه دفتر استاندار، حساس ترین بخش استانداری و پیشانی سازمان است، افزود: رفتار و کنش اعضای دفتر هر سازمان الگو برای کل سازمان است.

حسینی پور خطاب به همکاران دفتر حوزه استاندار با بیان این که شما الگوی رفتار سازمانی هستید، گفت: در رفتار سیستماتیک، امانتداری، اجرای فرایض دینی و اجرای مسوولیت های اداری هر کدام از شما باید الگو باشد .

استاندار مازندران با اشاره به شعار دولت سیزدهم مبنی بر ارتباط بدون واسطه مدیران با مردم، تاکید کرد: نباید بداخلاقی در این زمینه صورت بگیرد و باید در هر زمان پاسخگوی مردم باشید.

وی در معرفی امید محبی به عنوان مدیرکل جدید حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گفت: بنده بیش از ۱۰ سال است که ایشان را می شناسم و از نزدیک با یکدیگر کار کرده ایم، وی از جوانان و نخبگان در حوزه ی کاری خودشان بوده که بسیار موفق عمل کرده است و همواره بر ایجاد سیستم و نگاهی سیستمی تاکید و تخصص دارد.

استاندار مازندران افزود: آقای محبی هر کجا که بوده اند تحول ایجاد کرده اند و امیدواریم با نگاه تحولی و جهادی، منشاء تحول، و ایجاد سازوکار علمی و سیستمی در این حوزه خطیر نیز باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل