بیش از 54 هزار پرونده تخلف اصناف در تهران تشکیل شد


بیش از 54 هزار پرونده تخلف اصناف در تهران تشکیل شد

تهران-ایرنا-معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران گفت: با بازرسی های انجام شده در هشت ماهه نخست سالجاری تعداد 54 هزار و 180 پرونده به ارزش بیش از 13 هزار میلیارد ریال تشکیل شده است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل ازروابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران، سعید محمدی پور اظهار داشت: در بازه زمانی مذکور بالغ بر۶۱۶ هزار و ۳۷۰ بازرسی از اصناف و واحدهای توزیعی این استان صورت گرفته است که از نظر تعداد بازرسی ها رشد ۲۸ درصدی و از نظر پرونده های تشکیل تخلف نیز ۱۷ درصد افزایش را شاهد هستیم.

وی بیان داشت: بیشترین بازرسی ها از صنوف نانوایی، پروتئینی و میوه فروشی بوده و کالاهایی همچون نان، مرغ و تخم مرغ، گوشت قرمز، حبوبات و صیفی جات مورد هدف بازرسی ها بوده است که درهمین راستا بیش از ۳۳ هزار بازرسی از صنوف خباز درسطح استان انجام که تعداد ۹ هزار و ۲۸۰ مورد تخلف کشف و به مراجع قضایی معرفی شدند.

محمدی پور با اشاره به اجرای قانون انتزاع و واگذاری بازرسی و نظارت از کالاهای اساسی به حوزه جهاد کشاورزی ادامه داد: تعداد ۱۰۰ بازرس از ابتدای اجرای طرح، به جهاد کشاورزی استان تهران معرفی شده اند که بازرسی از تولید تا مصرف کالاهای حوزه کشاورزی توسط این بازرسان انجام می شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصادف پراید با اتوبوس تندرو در خیابان آزادی تهران