امام جمعه قشم: مخالفان قانون اساسی با اصل انقلاب اسلامی مشکل دارند


امام جمعه قشم: مخالفان قانون اساسی با اصل انقلاب اسلامی مشکل دارند

قشم- ایرنا- امام جمعه قشم گفت: قانون اساسی کشور ایران تبلور  اسلام است و برخی افراد که با آن مخالفت می‌کنند، با اصل اسلام و انقلاب اسلامی مشکل دارند.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه قشم افزود: قانون اساسی ایران دارای قوانین مترقی مانند ولایت مطلقه فقیه به عنوان حاکم عادل، شجاع و مدبر است.
وی ادامه داد: کسانی که به قانون اساسی ایراد می‌گیرند، میخواهند اصل دین و اسلام را دچار چالش کنند.
امام جمعه قشم در ادامه ضمن اشاره به روز دانشجو تصریح کرد: جریان دانشجویی در طول تاریخ ایران روحیه استکبار ستیزی و آزادگی داشته است.
وی افزود: این روحیه مبارزه با استکبار در گام اول و دوم انقلاب با معنویت وپیشرفت علمی عجین شد و به اوج شکوفایی خود رسید.
حاجبی ادامه داد: شهرستان قشم می‌تواند پذیرای دانشجویان خارجی باشد و امکانات موجود برای این امر فراهم است.
وی همچنین گفت: مدیران جدیدی به شهرستان قشم وارد شده اند که دوره جدیدی از پیشرفت را در قشم نوید نوید می‌دهد.
امام جمعه قشم افزود: مسوولان باید با همدلی و همکاری به خدمت بپردازند و مردم نیز مطالبه‌گری شجاعانه و عاقلانه داشته باشند.
وی ادامه داد: برخی افراد هستند که قصد دارند با بر هم زدن همدلی موجود بین مردم و مسوولان شهرستان قشم، به اهداف شیطانی خود برسند که مردم باید در این مورد هوشیار باشند.
حاجبی با اشاره به وضعیت جزیره هنگام تصریح کرد: مجموعه مسوولان در شهرستان قشم و منطقه آزاد برای بهبود وضعیت این جزیره و ایجاد امکانات، توسعه و ارتقاء رفاه در این جزیره دغدغه دارند و تلاش خواهند کرد.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک