عزم کانون امیرالمومنین برای برتری در فهما 


عزم کانون امیرالمومنین برای برتری در فهما 

امیررضا امیری گفت: تاکنون براساس ارزیابی سامانه بچه های مسجد، این کانون در رویداد ملی فهما 1400 بیش از 9 هزار امتیاز کسب کرده که امیدواریم با سعی و تلاش بیشتر بتوانیم تا پایان این رویداد امتیاز بیشتری را کسب کنیم.

«امیر رضا امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با بیان این مطلب که فعالیت های کانون امیرالمومنین (ع) ذیل سومین رویداد ملی فهما در حال برگزاری است، گفت: اجرای برنامه های رواق کتاب در اولویت فعالیت های کانون قرار دارد چرا که به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی کمک می کنند.


مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) کهنوج افزود: یکی از برنامه های این رواق، طرح شنبه های کتاب است که در همین راستا شنبه هر هفته پس از اقامه نماز مغرب و عشاء یک کتاب با موضوعات مختلف برای نمازگزاران معرفی می شود.


وی بیان کرد: همچنین سعی کردیم تا با تشویق و ترغیب میزان مشارکت بچه های مسجد در مسابقات کتابخوانی رواق کتاب را افزایش دهیم.


امیری ابراز کرد: ثبت و بروزرسانی اطلاعات کتابخانه و فهرست نویسی کتاب های موجود در کتابخانه کانون از برنامه های رواق کتاب است که انجام شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) کهنوج ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت های این کانون در سومین رویداد ملی فهما، اجرای برنامه های رواق نور است که در این راستا طرح تلاوت نور در حال برگزاری است و مسابقات قرآنی مدها متان نیز برگزار شد.


وی اظهار کرد: طرح پیوند مسجد و مدرسه از برنامه های رواق دانش است که کانون فهمای امیرالمومنین (ع) برای جذب دانش آموزان به مسجد، اقدام به انعقاد تفاهم نامه همکاری با مدرسه شهید علی امیری کرده است.


امیری اضافه کرد: رواق همدلی نیز یکی از رواق های ۱۲ گانه سومین رویداد ملی فهما است و این کانون فرهنگی هنری هر هفته ذیل این رواق طرح سه شنبه های تکریم را برگزار می کند.


مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) کهنوج در خاتمه عنوان کرد: تاکنون براساس ارزیابی سامانه بچه های مسجد، این کانون در رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ بیش از ۹ هزار امتیاز کسب کرده که امیدواریم با سعی و تلاش بیشتر بتوانیم تا پایان این رویداد امتیاز بیشتری را کسب کنیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید