اولویت مدیران مدارس بروجرد تحول در امر پژوهش است


اولویت مدیران مدارس بروجرد تحول در امر پژوهش است

بروجرد - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: اولویت کار مدیران مدارس این شهرستان ایجاد تحول و تنوع در امر پژوهش است تا دانش‌آموزانی پرسشگر تربیت شود.

به گزارش ایرنا محمد مهرافزون روز دوشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات بازگشایی مدارس افزود: مدیران موفق، با مثبت اندیشی و تحول در آموزش و تنوع در پرورش، مدارسی نتیجه گرا و فرآیندگرا را با هدف تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دایر می کنند.

وی اظهار داشت: نقش مدیر توانمند، هدفمند و هنرمند در رشد و بالندگی محیط های آموزشی انکار ناپذیر است.

وی ادامه داد: مدیران با درایت با امکانات موجود و حتی اندک به بهترین شکل می توانند موفقیت و دستاوردهای خوبی را در زمینه های آموزشی، پرورشی، فرهنگی و عمرانی برای مدرسه به ارمغان آورند .

مهرافزون با تاکید بر اینکه مدیران مدارس باید برای حل و فصل مسائل، زبانی گویا داشته باشند افزود: برای ارزیابی توانمندی و شایستگی مدیران شاخص های متفاوتی وجود دارد که می توان یک مدیر را از لحاظ لیاقت، جسارت، درایت و متانت سنجید و توانمندی های او را در قدرت برنامه ریزی، قاطعیت در تصمیم گیری های منطقی، بینش و دانش ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه مدارس سالم، پویا و شاد نتیجه گرا و فرآیندگرا هستتد اظهار داشت: تحول و تنوع ۲ واژه مهم در سند تحول بنیادین هستند و هرگاه مدیری این ۲ را مورد توجه داشته باشد می تواند مجموعه آموزشی خود را به سمت اهداف آموزشی و در نهایت سند تحول بنیادین سوق دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل