توضیحات و عذرخواهی همراه اول بخاطر استفاده از عبارت مجعول به جای خلیج فارس


گفت (https://twitter.com/RayeganiSeyed/status/1467953299634765827): با تشکر از دقت نظر کاربران و ضمن عذرخواهی فراوان از مردم عزیز ایران سرافراز، دستورات فوری و لازم برای رفع اشتباه پیش آمده که ناشی از استفاده نرم افزار نقشه خوان بوده داده شده است. مدیر روابط عمومی همراه اول گفت: برای همراه اول افتخاری است که بزرگترین تامین...

توضیحات و عذرخواهی همراه اول بخاطر استفاده از عبارت مجعول به جای خلیج فارس

ICTna.ir - سخنگوی همراه اول بابت استفاده از عبارت مجعول بجای "خلیج فارس" در بخش نقشه مناطق تحت پوشش وب سایت همراه اول عذرخواهی کرد و با ارائه توضیحاتی اعلام کرد "اشتباه پیش آمده ناسی از استفاده از نرم افزار نقشه خوان بوده است".

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، سید یاسر رایگانی در این خصوص گفت: با تشکر از دقت نظر کاربران و ضمن عذرخواهی فراوان از مردم عزیز ایران سرافراز، دستورات فوری و لازم برای رفع اشتباه پیش آمده که ناشی از استفاده نرم افزار نقشه خوان بوده داده شده است.
مدیر روابط عمومی همراه اول گفت: برای همراه اول افتخاری است که بزرگترین تامین کننده ارتباطات سیار در پهنه‌ی "خلیج همیشه فارس" است.
همراه اول این موضعگیری را پس از آن اتخاذ کرد که یکی از کاربران در شبکه اجتماعی توئیتر با انتشار تصویری از صفحه نقشه مناطق تحت پوشش وبسایت رسمی همراه اول، به استفاده از عبارت مجعول خلیح عربی به جای "خلیج فارس" واکنش نشان داده بود.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

داوری 89 طرح در رویداد فناورانه «ایده‌آرا» و معرفی 12 ایده برتر در 4 بخش