فیلم عجیب از صحنه موبایل قاپی دختر جوان در خودروی شاسی بلند + عکس


فیلم عجیب از صحنه موبایل قاپی دختر جوان در خودروی شاسی بلند + عکس

رکنا: رئیس پلیس پایتخت در جریان پخش شدن فیلمی از لحظه فیلم سرقت گوشی دختر تهرانی که گویا یک دوربین مخفی بوده است واکنش نشان داد.

به گزارش رکنا، ماجرا به انتشار یک فیلم در فضای مجازی ختم می شود، فیلمی که در آن یک مرد جوان درحال فیلمبرداری است. دختری پشت فرمان خودرو نشسته است و درحالی که مشغول کار کردن با گوشی تلفن همراهش است ناگهان مردی که سر وصورتش را پوشانده است از راه می رسد. مرد جوان با یک حرکت سریع گوشی را از دست دختر جوان سرقت می کند و پس از نشستن بر ترک موتورسیکلت هم دستش از صحنه فرار می کند. این درحالی است بعدا سازندگان این فیلم اعلام کردند فقط یک دوربین مخفی بوده است.

با این حال انتشار این فیلم در فضای مجازی بحث و جنجال های زیادی را به راه انداخت. در همین خصوص سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به سوال خبرنگار رکنا درباره پخش شدن این فیلم در فضای مجازی اظهار داشت:تولیدات فرهنگی حتما باید مجوزات لازم را از دستگاه های مرتبط داشته باشد.

سردار رحیمی گفت: معمولا برابر قانون هماهنگی لازم با پلیس انجام می شود، این قیبل اقدامات زمنیه تشویش اذهان عمومی ایجاد می کند عملا جرم بوده و خلاف است . این رفتارهم جنبه عمومی دارد و هم اگر شهروندی شکایت بکند پلیس پیگیری می کند.

وی افزود: این فیلم را مثلا برای موبایل قاپی طراحی می کنند اما متاسفانه خیلی از مسائل ضداخلاقی در آن مطرح می شود. از این رو حدود 10 گروه را شناسایی و دستگیر کردیم. افرادی که اقدام به این قبیل کارها می کنند باید در چهارچوب قوانین و مقررات انجام شود، دشمن به اندازه کافی درحال جوسازی است و این افراد نباید این کار را انجام بدهند تا دشمن سوء استفاده کنند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 14.66M | مدت زمان ویدیو: 00:02:00

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟