حامد موسوی: سالروز جشن تولد حضرت سیده زینب (ع) در 5 جمادی الاول برگزار می کنیم


حامد موسوی: سالروز جشن تولد حضرت سیده زینب (ع) در 5 جمادی الاول برگزار می کنیم

رئیس نهضت اجرای فقه جعفری طی سخنانی در نشست شورای نهضت اجرای فقه جعفری ضمن بیان شخصیت و فداکاری عظیم حضرت زینب (س) اعلام کرد که سالروز جشن تولد حضرت سیده زینب (ع) در 5 جمادی الاول برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی» ، براساس گزارش رایزنی فرهنگی ج.ا.ایران در پاکستان عمران خان علامه سید حامد علی موسوی، رئیس نهضت اجرای فقه جعفری (از طرفداران آیت ا... صادق شیرازی) طی سخنانی در نشست شورای این نهضت ضمن بیان شخصیت و فداکاری عظیم حضرت زینب (س) بنت علی علیه السلام، این بانوی بزرگ اسلام برای احیای اسلام گفت: جشن سالروز تولد نوه پیامبر اکرم (ص) را در پنجم جمادی الاول را برگزار می کنیم. وی افزود: حضرت زینب (س) با ارائه خطبات، لرزه بر کاخ شیطانی انداخت و نگذاشت فاجعه کربلا محو و یزید به هدف خود برسد. بانوی بزرگ اسلام صدای خود را علیه ظلم بلند کرد و این صدا برای همیشه بلند خواهد ماند و هیچ ظلمی نمی تواند آن را محو کند.
وی گفت: خون شهدای نهضت استقلال، حافظ و پاسدار مرزهای پاکستان است و آرزوی هندوهای نژاد پرست "هندوتوا" برای هضم پاکستان هرگز برآورده نمی شود. وی از سازمان ملل متحد خواست گروه نژاد پرست (RSS) را جزو گروهک های تروریستی جهان قرار دهد. وی موج اخیر ظلم توسط دولت نژاد پرست هند در کشمیر را محکوم کرد و گفت: جهان اسلام باید علیه اقدامات غیرقانونی مزبور اقدام نموده و مسلمانان مظلوم هند و کشمیر را از ظلم دولتی نجات دهند.
پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه