پورشه کاین با برچسب‌های بدنه جذاب و کلاسیک معرفی شد


پورشه کاین با برچسب‌های بدنه جذاب و کلاسیک معرفی شد

زمانی را که پورشه اولین شاسی‌بلند خود در سال 2002 را معرفی کرد به یاد دارید؟ عرضه کاین اتفاق خوبی برای بسیاری از طرفداران این خودروساز نبود اما واقعیت این است که موفقیت این شاسی‌بلند باعث شد پورشه به تولید سوپر اسپورت های جذاب خود ادامه دهد. پورشه کلاسیک به منظور ادای احترام به اولین … The post پورشه کاین با برچسب‌های بدنه جذاب و کلاسیک معرفی شد...

زمانی را که پورشه اولین شاسی‌بلند خود در سال ۲۰۰۲ را معرفی کرد به یاد دارید؟ عرضه کاین اتفاق خوبی برای بسیاری از طرفداران این خودروساز نبود اما واقعیت این است که موفقیت این شاسی‌بلند باعث شد پورشه به تولید سوپر اسپورت های جذاب خود ادامه دهد. پورشه کلاسیک به منظور ادای احترام به اولین نسل کاین چند سورپرایز را تدارک دیده است.

پورشه کاین با برچسب‌های بدنه جذاب و کلاسیک معرفی شد

بخش کلاسیک پورشه که به مالکان این محصولات کمک می‌کند تا خودروهای خود را سرپا نگه دارند قبلاً دو خودروی تست بر پایه اولین نسل کاین تولید کرده است. سه دست برچسب بدنه با نام های هانت، ادونچر و رالی در دسترس خواهند بود که همگی توسط بخش استایل پورشه تولید شده‌اند. این برچسب‌ها به عنوان پکیج‌های سفارشی عرضه نخواهند شد اما پورشه می‌گوید این برچسب‌ها به روش‌هایی که مالکان اولین نسل کاین می‌توانند در پیش بگیرند اشاره می‌کند.

ادوارد ریچرت مدیر تولید و کیفیت پورشه کلاسیک می‌گوید:

این خودرو کاراکتری واقعی دارد. ما تاکنون مالکانی را دیده‌ایم که چنین کارهایی را با خودروهای خود کرده و مواردی همچون چادر سقفی، چراغ‌های اضافی و لاستیک‌های آفرود را روی کاین نصب نموده‌اند. ما شانس نصب چنین تجهیزاتی را به روشی بسیار منحصربه‌فرد در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهیم.

بخش پورشه کلاسیک هم‌اکنون در حال تست وسایل جانبی اورجینال اولین نسل کاین بوده و انتظار دارد آن‌ها را به زودی روانه بازار کند. این تجهیزات شامل کف‌پوش‌ها، بخش‌های جداکننده محفظه بار، رینگ‌ها، باربندهای سقفی و… بوده و پورشه می‌گوید از نظر شخصی‌سازی نسل اول کاین محدودیتی وجود نخواهد داشت.

پورشه کاین با برچسب‌های بدنه جذاب و کلاسیک معرفی شد

اولین نسل کاین تا سال ۲۰۱۰ روی خط تولید قرار داشت و حدود ۲۷۵ هزار دستگاه از آن در کل تولید شد. بسیاری از این شاسی بلندها هم‌اکنون در جاده‌ها تردد می‌کنند و بنابراین تولید وسایل جانبی جدید برای کاین امری ضروری جلوه می‌کند.

پورشه کاین با برچسب‌های بدنه جذاب و کلاسیک معرفی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !