بی ام و i3 مدل 2022 در چین دیده شد، نسخه برقی سری 3


بی ام و i3 مدل 2022 در چین دیده شد، نسخه برقی سری 3

پس از مدتی تصاویر بدون استتار از بی ام و i3 در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد این خودرو در حال آماده سازی برای عرضه به بازار چین است. به نظر می‌رسد خودروساز باواریایی قصد دارد تا بی ام و i3 را...

پس از مدتی تصاویر بدون استتار از بی ام و i3 در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد این خودرو در حال آماده سازی برای عرضه به بازار چین است. به نظر می‌رسد خودروساز باواریایی قصد دارد تا بی ام و i3 را جایگزین نسخه برقی بی ام و سری 3 کند که در حال حاضر یکی از محصولات الکتریکی این شرکت است.

پیش از این تصاویر بی ام و i3 با پوشش‌های استتار در انگلستان مشاهده شده بودند اما در کمال تعجب خبرنگاران بین‌المللی، نسخه بدون پوشش آن در چین مشاهده شد. همانند سایر خودروهایی که برای عرضه به بازار چین در نظر گرفته شده‌اند، بی ام و i3 با عبارت‌های چینی پوشیده شده است.

بی ام و i3 مدل 2022 در چین دیده شد، نسخه برقی سری 3بی ام و i3

بی ام و i3 در چین با دو لوگو متمایز شده است. نشان اول eDrive است که ثابت می‌کند با یک خودرو تمام الکتریکی روبرو هستیم. نشان دوم نیز L35 است که نمادی برای فاصله بین دو محور بیشتر این خودرو است. اکثر خودروهای بی ام و در چین با فاصله محوری بیشتر نسبت به نسخه استاندارد عرضه می‌شوند.

بی ام و از مدت‌ها پیش با شرکت خودروسازی برلیانس چین همکاری مشترک دارد و خودروهایی ویژه بازار این کشور را به تولید می‌رساند. عمر سرمایه‌گذاری مشترک برلیانس و بی ام و در سال 2023 به پایان خواهد رسید اما تا آن زمان بی ام و از مزیت‌های این همکاری بهره فراوان خواهد برد. پیش از این نیز بی ام و iX3 در چین ساخته شده و به سراسر جهان ارسال شده بود. اکنون به نظر می‌رسد علاوه بر مدل قبلی، بی ام و i3 نیز در چین به تولید خواهد رسید.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان