گزارش از 100 مورد نقص و تخلف در شهرداری خرم‌دره


گزارش از 100 مورد نقص و تخلف در شهرداری خرم‌دره

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره، از بیش از 100 مورد کاستی و نقص و تخلفات و... در شهرداری خرم‌دره خبر داد.

عین‌الدین رجبی صبح امروز (۲۰ آذرماه) در نشست خبری بر شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی به عنوان رکن اصلی رسالت مدیریت شهری و شورای شهر تاکید کرد و گفت: هدف ما پاسخ‌گویی در کوتاه‌ترین زمان ممکن است که در این راستا از خبرنگاران تقاضا داریم همزمان با انتقال انتقادات، اقدامات انجام شده را نیز اطلاع‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای شروع به کار شورای دور ششم بیش از ۳۲ جلسه رسمی و ۳۹ جلسه غیررسمی تشکیل شده است، ادامه داد: اولویت ما انتخاب فردی است که مدیریت منابع انسانی و ساماندهی امور شهری را به طور تخصصی برنامه‌ریزی و اجرا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره با تاکید بر اینکه بر این اساس از ۱۶ رزومه‌ای که مورد بررسی واقع شد چهار نفر برای انتخاب نهایی برگزیده شدند، تصریح کرد: شورا به دنبال شهرداری مقتدر، درست‌کار، با صداقت، جهادی و بدون حاشیه است.

این مسئول با تاکید بر اینکه معیار ما ارزیابی عملکرد افراد است، بیان کرد: با توجه به رتبه شهرداری خرم‌دره در حوزه‌های مختلف و در رده‌های غیرقابل قبول که مستندات آن موجود است، باعث شده به جد پیگیر احقاق حق و برآورده شدن مطالبه مردم در راستای توسعه و آبادانی شهر خرم‌دره باشیم.

رجبی با یادآوری اینکه شهرداری خرم‌دره از حیث درآمدهای وصولی در رتبه ۱۷ در بین شهرداری‌های استان قرار دارد و از بابت رعایت ماده ۶۸ قانون شهرداری در رتبه ۱۶ و در ردیف شهرداری‌های ضعیف و از حیث حساب‌های بستانکاری نیز در رتبه شهرداری‌های بدهکار استان قرار می‌گیرد، گفت: با این آمار که موارد آن به ۱۰۰ می‌رسد، انتظار می‌رود شورای دور ششم که از تجارب کافی نیز برخوردار است، یک شهردار قوی و بدون حاشیه انتخاب کند.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره با بیان اینکه نزدیک به ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی جایگاه زباله اختصاص داده شده است، افزود: برنامه‌هایی همچون ساماندهی ورودی و خروجی باغ رضوان و جمعه بازار و ... در دست اقدام است.

این مسئول با تاکید بر اینکه اعتقاد ما بر این است که بر اساس احساسات و تعصبات عمل نکنیم و فریادمان بر اساس حق‌خواهی باشد نه سهم خواهی، گفت: شورا به هیچ عنوان خارج از چارچوب قانون و ضوابط عمل نخواهد کرد، زیرا کسانی که در مسیر خدمت نیستند هم به خود ظلم و هم به دیگران ظلم می‌کنند.

رجبی با اشاره به اهدای زمینی به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال توسط یکی از خیرین این شهرستان که در بازگشایی انتهای خیابان امیرکبیر شمالی کمک شایانی در حق شهر و شهروندان کرد، متذکر شد: خرم‌دره نیاز به همت دلسوزانی دارد که بتواند به جایگاه واقعی خود برسد و شهروندان در رفاه و آسایش از امکانات و تسهیلات یک شهر درخور و شایسته بهره ببرند.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره با بیان اینکه ۱۰۰ مورد کاستی، نقص، تخلفات و ... از شهرداری خرم‌دره توسط استانداری به ما ارسال شده که همه موارد بند به بند در جلسه شورا برای اطلاع همه اعضا قرائت شده است، گفت: چهار ماه است موضوع انتخاب شهردار را دنبال می‌کنیم که اگر حکم شهردار معرفی شده صادر شود، باید همه کم و کاستی‌ها را انجام دهد و به شدت کارها را از شهردار پیگیری خواهیم کرد و اگر هم حکم وی زده نشد، گزینه‌های دیگری برای شهرداری خرم‌دره وجود دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!