شرایط مطلوب کشور؛ نتیجه همسویی و همدلی بین سران سه قوه


شرایط مطلوب کشور؛ نتیجه همسویی و همدلی بین سران سه قوه

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: امروز فضای مطلوب بین سران قوا و همراهی، همدلی و همسویی بین آنها، مثال زدنی و قابل قبول است.

جواد قناعت، امروز ۲۰ آذر در دیدار اعضای شورای قضایی استان خاطرنشان کرد: به واسطه این فضای همدلی و همسویی بین سران سه قوه، شرایط کشور بسیار مطلوب است.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: قرار گرفتن نیروهایی ولایی در مسند امور برای اولین بار در کشور از اول انقلاب تاکنون در حالی حاصل شده که کشور در شرایط معیشتی واقتصادی خاصی قرار دارد.

به گفته وی؛ این مدل همدلی برای حل مشکلات در سطح ملی، باید در استان نیز بین مدیران ایجاد شود.

استاندار با بیان اینکه تحریم‌ها و برخی از بی تدبیری ها باعث شده مردم امروز شاهد فشارهای مضاعف اقتصادی و معیشتی باشند، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی ) فرمودند: باید با دنیا ارتباط داشته باشیم ولی آن چه مشکل کشور را حل می کند، توجه به توانمندی های داخلی است یعنی ما خودمان باید مشکلات کشور را حل کنیم.

قناعت یادآور شد: عده‌ای با دیدگاهی متفاوت، معتقد بودند این غربی ها هستند که می توانند مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنند لذا این نگاه باعث شد دولتمردان از مردم غافل شده و وضعیت اقتصادی و معیشتی سخت شود.

به گفته وی؛ مسایلی همچون بیماری کرونا، کم آبی ، خشکسالی و... نیز در تشدید شرایط مؤثر بودند.

وی صبر مردم در مشکلات را ناشی از تدین و وفاداری آنها به نظام اسلامی خواند و تأکید کرد: ما مدیون این مردم هستیم و باید نهایت تلاشمان را برای رفاه آنان انجام دهیم.

استاندار به انتخاب حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به عنوان رئیس جمهور توسط مردم اشاره کرد و گفت: این انتخاب در درون مردم موجی از امید بوجود آورده و باید دعا کنیم مردم بتوانند ثمره این انتخاب را بچشند که به توفیق الهی آن روز به همین زودی خواهد رسید.

قناعت، یکی از موفقیت‌های دولت سیزدهم را واکسیناسیون گسترده مردم عنوان و اظهار کرد: این مهم در حالی اتفاق افتاده که در دولت قبل تأمین واکسن دغدغه مردم بوده اما امروز، دغدغه مسئولین انجام واکسیناسیون توسط مردم است.

وی با اشاره تعیین عناوین سال‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با موضوعات اقتصادی خاطرنشان کرد: در تحقق عناوین سال‌ها، مسایل اقتصادی، معیشت و اشتغال موضوعات اصلی ماست و باید در فضای همدلی داخل استان برای آنها تدبیر کنیم.

به گفته وی؛ خطه زرخیز خراسان جنوبی از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است که بسیاری از آنها مغفول مانده در حالی که می شود با تکیه بر آنها، استان را به توسعه واقعی رساند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان