آموزگاران ناشنوای البرز در جشنواره کشوری حائز رتبه برتر شدند


آموزگاران ناشنوای البرز در جشنواره کشوری حائز رتبه برتر شدند

کرج- ایرنا- رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز گفت: آموزگاران ناشنوای این استان در جشنواره کشوری « صدای سکوت» در زمینه داستان نویسی حائز رتبه برتر شدند.

عباس کشاورز روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این جشنواره در ۲ بخش داستان کوتاه بزرگسال و داستان کودک برگزار شد که نرگس بیات از مدرسه باغچه بان موفقیان آموزش و پرورش ناحیه سه کرج با ارائه داستان « کوه های سرگردان» و لیلا طاهری‌نژاد از مدرسه زمردیان ناحیه ۲ کرج با نوشته «کوله پشتی سنگین» در بخش داستان کوتاه بزرگسال موفق به کسب رتبه برتر شدند.

وی بیان داشت: در بخش داستان کودک نیز لیلا طاهری‌نژاد از مدرسه زمردیان آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج با داستان «الاغ و ماجراهای ارغوان» و داستان « مخمل»، نوشته‌ نرگس بیات از مدرسه باغچه بان موفقیان ناحیه سه کرج رتبه برتر این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

کشاورز: تصریح کرد: تمام داستان‌هایی که در جشنواره صدای سکوت در مرحله کشوری رتبه برتر را کسب کرده اند در یک مجله به چاپ خواهند رسید.

وی ادامه داد: جشنواره صدای سکوت از سال ۹۶ در کشور کلید خورد که تا کنون توانسته است نقش موثری در شناسایی آموزگاران نویسنده در مدارس استثنایی داشته باشد.

وی یادآورشد: آموزش ناشنوایان از طریق داستان یک مهارت است زیرا آموزگار از این طریق نکات و پیام های آموزشی را به دانش آموزان ناشنوا انتقال می دهد.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز عنوان کرد: دانش آموزان ناشنوا دارای توانمندی‌های بسیار، استعدادهای فراوان و ذهن پویا هستند و امکان فعالیت در زمینه‌های مختلف را دارند لذا نیاز به حمایت بیشتری دارند.

استان البرز حدود چهار هزار دانش آموز با نیازهای ویژه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی