تغییرات گسترده در معاونت سیمای صدا و سیما با انتصاب قریب الوقوع وحید جلیلی / « علی فروغی » به سازمان اوج می‌رود؟


تغییرات گسترده در معاونت سیمای صدا و سیما با  انتصاب قریب الوقوع وحید جلیلی /  « علی فروغی » به سازمان اوج می‌رود؟

به گزارش دیباچه ، از روز گذشته و به خصوص امروز خبری در کانال های تلگرامی دست به دست می چرخد که « علی فروغی » مدیر پرحاشیه شبکه سه سیما ، به زودی از این شبکه کوچ می کند و به شبکه افق می رود ؛ خبری که یکی از خبرنگاران صدا و سیما طی...

به گزارش دیباچه ، از روز گذشته و به خصوص امروز خبری در کانال های تلگرامی دست به دست می چرخد که « علی فروغی » مدیر پرحاشیه شبکه سه سیما ، به زودی از این شبکه کوچ می کند و به شبکه افق می رود ؛ خبری که یکی از خبرنگاران صدا و سیما طی توئیتی به آن اشاره کرد و نوشت که احتمالا عادل فردوسی پور هم با برنامه ی فوتبال 360 به شبکه سه برمیگردد.

تیتر زدند : مخالف شماره یک عادل فردوسی پور از شبکه سه رفت؟ و ظاهرا بسیاری لحظه شماری می کنند که این مدیر جوان از شبکه سه برود ؛ البته تا این لحظه روابط عمومی سیما واکنشی به این خبرها نشان نداده است ، در واقع نه آن را تایید کرده و نه تکذیب ؛ اما آنچه که خبرنگار دیباچه از درون صدا و سیما باخبر شده ، مقصد بعدی « علی فروغی » احتمالا جایی به غیر از صدا و سیما خواهد بود ؛ آنطور که خبرنگار ما مطلع شده ، ظاهرا او به سازمان اوج می رود .

تغییرات گسترده در معاونت سیمای صدا و سیما با  انتصاب قریب الوقوع وحید جلیلی /  « علی فروغی » به سازمان اوج می‌رود؟

حتی با خبر شدیم که مدیر شبکه افق نیز احتمالا به شبکه یک می رود و به زودی بعنوان مدیر شبکه یک معرفی می شود.

آنچه که با بقین می توان در مورد آن بگوییم این است که رفتن علی فروغی از شبکه سه قطعی است و با توجه به انتصاب قریب الوقوع وحید جلیلی ( شنیده شده به عنوان معاون سیما به زودی معرفی می شود و سپس با توجه به تغییر ساختار و چارچوب جدید در صدا و سیما سمت رییس اداره کل را می گیرد) و خواسته جبلی مبنی برتعویض مدیران شبکه های سیما تغییراتی در سطوح مدیریتی شبکه های سیما صورت می گیرد. پیشتر توسط رسانه ها اعلام شد که دو معاونت سیما و صدا در یکدیگر ادغام می شوند و احتمالا عنوانی با این نام یعنی اداره کل صدا و سیما ایجاد خواهد شد .

همچنین گمانه زنی هایی نیز در خصوص مقصد بعدی سایر مدیران شبکه های مختلف رسانه ملی به گوش می رسد. « جعفری جلوه » مدیر شبکه دو به همراه « محمد احسانی » مدیر شبکه نسیم به دلیل تجربیات ویژه در سازمان سینمایی و وزارت ارشاد، راهی این وزارتخانه می شوند؛ « زین العابدین » رییس حوزه ریاست می شود و « سعیداشناب » مدیر شبکه پنج در رادیو ادامه فعالیت می دهد؛ « احمدی افزادی » مدیر شبکه آموزش و « ملکی » مدیر شبکه جام جم به مراکزاستان ها منتقل و « کاویانی » مدیرشبکه شما، مشاور« دارابی » در میراث فرهنگی خواهدشد.« مهدی سالم » مدیرشبکه امید نیز مشاور وزارت ارتباطات شده است.

در نهایت ، این تغییرات تا این لحظه تقریبا نهایی است و شاید با فشارهای مختلف تغییرات کوچکی در لیست بالا رخ دهد.

در هرحال ،علی فروغی مخالف جدی حضور عادل فردوسی پور در شبکه سه بود و ظاهرا رویکرد و نگرش متفاوت جبلی رئیس جدید رسانه ملی با این مدیر جوان باعث شده که طرفداران میلیونی برنامه نود با اجرای عادل فردوسی پور ، برای حضور دوباره این مجری خاص ، امید بیشتری پیدا کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند