بودجه بانک‌ها و شرکت‌های دولتی 42 درصد زیاد شد


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: براساس لایحه بودجه سال آینده، بودجه بانک‌ها و شرکت‌های دولتی از 1571 هزار میلیارد تومان در بودجه سالجاری به 2231 هزار میلیارد تومان رسیده است. به گزارش بانک مردم و به نقل از ایسنا، در لایحه بودجه سال آینده بودجه بانک‌ها و شرکت‌های دولتی معادل 2231 هزار و 407 میلیارد تومان تعیین شده است. این در حالی است که در بودجه...

کد خبر : 170057 تاریخ انتشار : 21 آذر 1400

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: براساس لایحه بودجه سال آینده، بودجه بانک‌ها و شرکت‌های دولتی از ۱۵۷۱ هزار میلیارد تومان در بودجه سالجاری به ۲۲۳۱ هزار میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش بانک مردم و به نقل از ایسنا، در لایحه بودجه سال آینده بودجه بانک‌ها و شرکت‌های دولتی معادل ۲۲۳۱ هزار و ۴۰۷ میلیارد تومان تعیین شده است.

این در حالی است که در بودجه سالجاری این رقم به میزان ۱۵۷۱ هزار و ۳۲۱ میلیارد تومان بوده و با افزایش ۴۲ درصدی مواجه شده است.

از سوی دیگر، میزان بودجه تخصیص یافته به شرکت‌های دولتی، ۱ هزار و ۹۳۱ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

این در حالی است که سال گذشته معادل یک هزار و ۵۹۱ هزار و ۶۵۷ میلیارد تومان به شرکت‌های دولتی تخصیص داده شده بود که امسال این رقم با افزایش ۳۴۰ هزار میلیارد تومانی مواجه شده است.

بودجه بانک‌ها و شرکت‌های دولتی 42 درصد زیاد شد بودجه بانک‌ها و شرکت‌های دولتی 42 درصد زیاد شد بودجه بانک‌ها و شرکت‌های دولتی 42 درصد زیاد شد
5 views

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بانک‌

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن