آبادان میزبان کاروان هنری روایت حبیب شد


آبادان میزبان کاروان هنری روایت حبیب شد

آبادان - ایرنا - مدیر حوزه هنری آبادان گفت: آبادان میزبان پنجمین برنامه از مجموعه برنامه‌های کاروان هنری روایت حبیب با محوریت شهید سلیمانی شد.

به گزارش ایرنا شهریار قلی‌گشتی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: برنامه روایت حبیب در ۱۰ استان کشور برگزار می‌شود که اجرای آن در استان خوزستان با محوریت شهرستان آبادان برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: آغاز حرکت کاروان هنری "روایت حبیب" از زادگاه سردار دلها سردار شهید قاسم سلیمانی، استان کرمان و سپس استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی و کردستان تدارک دیده شده و در تاریخ‌های ۲۴ تا ۲۶ آذر وارد خوزستان شده و در شهرستان آبادان به اجرای برنامه می‌پردازد.

قلی‌گشتی گفت:این گروه ۲۴ آذر پس از ورود به آبادان، در فضای باز به نقالی و پرده‌خوانی، حماسه‌خوانی، اجرای تئاتر و نماهنگ در منطقه محروم سده آبادان خواهند پرداخت.

وی به نصب و رونمایی از سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روز دوم اجرای برنامه کاروان هنری "روایت حبیب" در بلوار معلم آبادان اشاره کرد و افزود:برنامه‌های فرهنگی از جمله پخش فیلم، اجرای نقاله‌خوانی و حماسه‌خوانی در این روز در روستای محروم طاها آبادان پیش‌بینی شده است.

مدیر حوزه هنری آبادان شب خاطره روایت حبیب را آخرین برنامه این کاروان در آبادان اعلام کرد و بیان کرد: در سومین روز حضور این کاروان، از چند کتاب و انیمیشن با حضور مسوولان خوزستان و محلی در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد اروند رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، کرمان، اصفهان، زنجان، کردستان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی استان‌های میزبان کاروان هنری روایت حبیب خواهند بود و برنامه پایانی این کاروان در تهران برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان