سوگواره یاس کبود در عجب‌شیر برگزار می‌شود


سوگواره یاس کبود در عجب‌شیر برگزار می‌شود

مراغه - ایرنا - رییس اداره تبلیغات عجب‌شیر اعلام کرد: به مناسبت ایام فاطمیه سوگواره شعر فاطمی «یاس کبود» ویژه شهرستان‌های مراغه، بناب، ملکان، آذرشهر،اسکو و عجب‌شیر در این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت السلام حسین مقدسی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: موضوعات این سوگواره شامل مدح و مرثیه در شهادت حضرت زهرا(س)، بصیرت و ولایتمداری حضرت زهرا(س)، خطبه فدکیه حضرت فاطمه زهرا(س)، حضرت فاطمه زهرا(س)الگوی کامل زنان، مکتب سردار سلیمانی؛ استمرار مکتب فاطمی و علوی و ابعاد شخصیتی فردی و اجتماعی حضرت فاطمه زهرا(س) است.

وی گفت: علاقه مندان شرکت در این سوگواره می توانند آثار خود را از طریق نرم افزارهای «واتساپ» و «ایتا» با شماره های ۰۹۱۴۲۴۷۷۸۲۳ و ۰۹۱۴۸۹۰۲۹۲۰ و یا آدرس الکترونیکی Mogaddasi۹۷@gmail.com به دبیرخانه ارسال کنند.

وی درباره شرایط شرکت در این سوگواره نیز توضیح داد: شعر باید به زبان فارسی یا ترکی در قالب کلاسیک (غزل ، مثنوی، قصیده و ...) باشد و هر شاعر می تواند حداکثر سه اثر به دبیرخانه سوگواره شعر فاطمی بفرستد؛ آثار ارسالی باید در قالب «word» و دربرگیرنده مشخصات کامل شاعر، شامل نام و نام خانوادگی، شهرستان محل سکونت، کد ملی و شماره تماس باشد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عجب‌شیر، مهلت ارسال آثار به این سوگواره را تا دهم دی ماه ۱۴۰۰ بیان کرد و اظهار داشت: به نفرات برتر سوگواره جوایز نفیسی به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...