ناصر رنجبر شهردار املش شد


ناصر رنجبر شهردار املش شد

رشت-ایرنا- ناصر رنجبر با  چهار رأی موافق شورای شهر بعنوان شهردار املش انتخاب شد.

اصغر جانعلی پور سخنگوی شورای اسلامی شهراملش روز سه شنبه به خبرنگارایرنا گفت:پس ازگذشت سه ماه و برگزاری جلسات متوالی در مورد انتخاب شهردار شهر املش، ناصر رنجبر شهردار اسبق شهر املش با چهار رأی موافق اعضای شورای شهر املش به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

وی افزود: افشین گلباغی در تاریخ ۱۴ شهریور امسال از بین هشت گزینه برای پست شهرداری املش با سه رأی اعضای شورای اسلامی شهر املش به عنوان شهردار املش انتخاب شده اما ازسوی استانداری گیلان رد صلاحیت شده بود به همین خاطر سه گزینه دیگر برای تصدی پست شهردار املش مورد نظر قرارگرفت.

به گفته وی عصر روز دوشنبه آیت کاظم نژاد رئیس همیاری شهرداریها و دهیاریهای گیلان از فهرست انتخابی شورای شهر املش حذف و بابک ریحانی شهردار سابق شهراملش و ناصر رنجبر شهردار اسبق املش درفهرست نهایی انتخاب قرارگرفتند که با توجه به حساسیت ها،با چهار رأی موافق شورای اسلامی شهر املش ،ناصر رنجبر به عنوان شهردارجدید شهراملش انتخاب شد.

ناصر رنجبر۱۶ سال سابقه پست شهرداری در شهرستانهای سیاهکل، شلمان واملش را در کارنامه کاری خود دارد.

شهرستان املش با مساحت تقریبی ۳۵۰ کیلومتر مربع در فاصله ۷۵ کیلومتری شهرستان رشت و در ۱۶ کیلومتری شهرستانهای رودسر و لنگرود قرار دارد .جمعیت آن بالغ بر ۷۰ هزار نفر و شامل دو بخش (مرکزی و رانکوه) و دو شهر (شهر املش و رانکوه ) و ۵ دهستان و ۱۴۶ روستا می باشد . قدمت شهر املش به دوران سلطنت شاه عباس صفوی بر می گردد . املش با ۳۲ درصد تولید چای ، بزرگترین تولیدکننده چای و دومین تولیدکننده فندق کشور محسوب می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری