ساختمان اورژانس بیمارستان نهبندان تکمیل شد


ساختمان اورژانس بیمارستان نهبندان تکمیل شد

بیکی گفت: ساختمان اورژانس نهبندان تکمیل و برای تجهیز آن پیگیر های لازم در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» دیشب(21 آذر) در جلسه گرامیداشت روز پرستار در شهرستان نهبندان، از زحمات همه کادر بهداشت در مقابله با بیماری منحوس کرونا قدردانی و اظهار کرد: در آستانه دو سالگی بیماری کرونا کادر درمان جهادگونه انجام وظیفه کردند.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را برای واکسیناسیون کرونا انجام داد، افزود: بیش از 100 میلیون در واکسن بین گروه های مختلف مردم تزریق شده است و عدد مبتلا و فوتی بسیار کاهش یافته است.

وی با اشاره به وضعیت نارنجی شهرستان نهبندان، گفت: همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند وضعیت بیماری کرونا شهرستان به رنگ زرد تغییر و آمار ابتلا کاهش یابد.

وی با اشاره به شهدای سلامت و آسیب‌پذیری اقشار مختلف از محل کرونا، گفت: قشری که فداکارانه و دانسته در مقابل بیماری کرونا ایستادگی کردند جامعه پزشکی و درمانی بودند که جای قدردانی دارد.

فرماندار نهبندان تصریح کرد: بیماری کرونا نوعی فرصت جدید بود چراکه بسیاری از مکان‌های بهداشتی و درمانی شهرستان نوسازی و تجهیز شدند و کمبود های نیروی انسانی ترمیم و فرهنگ سازی های مرتبط با حوزه بهداشت در جامعه نهادینه شد.

بیکی بیان کرد: در شهرستان امکانات بهداشتی و درمانی خیلی قوی نبود ولی تلاش و پیگیری های خوبی برای رفع آن انجام شد، اورژانس نهبندان آماده است و برای تجهیز سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قول پیگیری داده است.

وی با بیان اینکه امروز رضایت‌مندی مردم نسبت به ارائه خدمات بهتر شده است، گفت: با راه اندازی فازهای بعدی و بهره برداری از امکانات بیشتر همانند اورژانس نهبندان مردم با رضایت بیشتری خدمات دریافت خواهند کرد.

فرماندار نهبندان افزود: کلنیک تخصصی پزشکان نهبندان در حال تکمیل بوده و ساختمان اورژانس نیز تکمیل شده است لذا وضعیت بهداشت در ماه های آینده به نرم میانگینی خوبی در ارائه خدمات خواهد رسید.

بیکی در پایان خاطرنشان کرد: کادر درمان دلسوزانه و خستگی ناپذیر به مردم خدماتی ارائه دادند که جای قدردانی دارد.

پایان پیام/575

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان