لباس هلال احمر لباس جانبازی است/ از خود بپرسیم چند لبخند بر لب مردم نشاندیم؟ 


لباس هلال احمر لباس جانبازی است/ از خود بپرسیم چند لبخند بر لب مردم نشاندیم؟ 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قداست ایثار و ازخودگذشتگی، اظهار کرد: وقتی لباس هلال احمر بر تنمان نشست زمینه جانبازی را در نوعی دیگر فراهم کرده ایم. 

غلامرضا منتظری امروز در آیین تجلیل از داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر استان گلستان‌با اشاره به اینکه تمام دنیا با درک درست انسانها از احساس مسئولیت گلستان می شود، اظهار کرد: اگر احساس مسئولیت از جامعه رخت بربندد آغاز سقوط جامعه را به راحتی شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه هرگاه شما بتوانید به دیگران و رفاه، سلامت و آسایش آنها بیندیشید آن هنگام هنگامی است که از خود گذشتید و تازه احساس مسئولیت اجتماعی متولد می شود، خاطرنشان کرد: فراموش نکنید که این احساس مسئولیت بارها در ورطه آزمایش قرار می گیرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه این آزمایش گاهی با یک زلزله و سیل و طوفان، گاهی با یک فریاد دردمند و گاهی با بروز و ظهور محرومیت در قاب یک عکس و فیلم شکل می گیرد، تصریح کرد: امروز من و شما باید مدام از خود بپرسیم چند گره از کار مردم گشوده ایم و چند لبخند بر لب مردم نشانده ایم؟


منتظری لباس جمعیت هلال احمر را لباس احساس مسئولیت و عبور از مرز خویشتن دانست و ادامه داد:‌ کسی که لباس هلال احمر پوشیده و از خود می گذرد زمینه ایثار را فراهم می کند، پس باید بدانیم لباس هلال احمر لباس آمادگی برای جانبازی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 8 اردیبهشت 1403 / التهاب طلا با لیدری طلای جهانی تخلیه شد