پیروزی قاطع بسکتبالیست‌های اسدآبادی در لیگ یک


پیروزی قاطع بسکتبالیست‌های اسدآبادی در لیگ یک

تیم خانه بسکتبال اسدآباد امروز عصر در روز اول مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال کشور برابر مهام تهران به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، از سری رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال کشور و در «گروه (A) منطقه شمال» تیم خانه بسکتبال اسدآباد در اولین دیدار خود امروز چهارشنبه از ساعت ۱۷ در سالن ۱۵۰۰ نفری ورزشگاه آزادی اسدآباد برابر تیم بسکتبال مهام تهران صف آرایی کرد که در نهایت با نتیجه قاطعانه ۶۲ - ۸۴ پیروز شد.

همچنین در دیگر دیدار امروز این گروه، تیم خانه بسکتبال کرمانشاه با نتیجه ۸۵ بر ۶۸ برابر خانه بسکتبال خرم آباد به پیروزی رسید.

دیدار بعدی تیم خانه بسکتبال اسدآباد جمعه ۲۶ آذرماه ساعت ۱۷ برابر خانه بسکتبال کردستان برگزار خواهد شد.

دور رفت رقابت های این گروه در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال کشور به مدت ۶ روز به میزبانی شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود.

شایان ذکر است با دعوت کمیته داوران و مسابقات فدراسیون بسکتبال میثم گوهری، سهیل یعقوبی و سهیل بکایی سه داور اسدآبادی در هفته اول لیگ یک بسکتبال کشور و در گروه های E و ‌B شمال قضاوت می‌کنند.

رقابت‌های لیگ یک بسکتبال کشور امسال با حضور ۵۱ تیم در ۲ منطقه شمال و جنوب برگزار می‌شود که رقابت های منطقه شمال با هشت گروه و حضور ۳۵ تیم و رقابت‌های منطقه جنوب با چهار گروه و حضور ۱۸ تیم برگزار می‌شود.در پایان مسابقات لیگ یک بسکتبال کشور قرار است دو یا چهار تیم برتر این رقابت ها به لیگ برتر صعود کنند.

با توجه به محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش حضور تماشاگران در محل برگزاری مسابقات بسکتبال ممنوع است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ایرادات شورای نگهبان به طرح شفافیت رفع شد