صدور جواز تاسیس در آذربایجان شرقی 35درصد افزایش یافت


صدور جواز تاسیس در آذربایجان شرقی 35درصد افزایش یافت

تبریز- ایرنا- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به صدور یک هزار و 825 فقره جواز تاسیس در مدت سپری شده امسال، از رشد تقریبی 35 درصدی این بخش در استان خبر داد.

غلامعلی راستی روز یکشنبه با بیان اینکه از این میزان جواز تاسیس صادره ، یک هزار و ۶۶۱ فقره جواز تاسیس ایجادی و ۱۶۴ فقره جواز توسعه‌ای می باشد، گفت: رشد صدور جوزاهای تاسیس در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل، نشان از علاقه‌مندی به سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی دارد.

وی ادامه داد: در این مدت بیشترین صدور جواز تاسیس ایجادی مربوط به شهرک های صنعتی شهرستان‌های تبریز، آذرشهر، شبستر و بستان‌آباد بوده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: محصولات غذائی وآشامیدنی‌ها، ساخت مواد و محصولات شیمیائی، محصولات ازلاستیک و پلاستیک، محصولات فلزی فابریکی و ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات از جمله گروه های صنعتی بوده اند که بیشترین میزان صدور جواز ایجادی و توسعه‌ای را در سالجاری به خود اختصاص داده اند.

رشد ۴۰ درصدی صدور جواز تاسیس توسعه ای

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی همچنین خاطرنشان کرد: در هشت ماه سال جاری، با صدور ۱۶۴ فقره جواز تاسیس توسعه ای دراستان ، رشد ۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این حوزه داشته ایم.

راستی افزود: تولیدکنندگان و صنعتگران استان به سمت افزایش ظرفیت تولید و ایجاد تنوع در محصولات تولیدی حرکت می کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 24 اسفند 1402 با معنی و تفسیر دقیق