معاون استاندار:اکیپ‌های شرکت برق به روستاهای برف‌گیر مارگون اعزام شدند


معاون استاندار:اکیپ‌های شرکت برق به روستاهای برف‌گیر مارگون اعزام شدند

یاسوج- ایرنا- معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش سنگین برف و باران سبب قطعی برق و مسدود شدن جاده‌های مواصلاتی روستاهای مارگون شده و اکیپ‌های شرکت برق به روستاهای این شهرستان اعزام شدند.

کیامرث حاجی‌زاده شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: بارش باران و برف سنگین همچنین وزش باد و طوفان در مناطق شبلیز، سیلاب کلوار،دلی گردو و مناطق دیگری از شهرستان مارگون موجب قطع برق تعدادی از این روستا شده است.

وی افزود: جاده‌های مواصلاتی برخی روستاهای صعب‌العبور در پی بارش برف مسدود شده که با توجه به آماده باش قبلی، ماشین‌آلات راهداری در منطقه شبلیز مشغول بازگشایی جاده‌ها هستند.

حاجی زاده بیان کرد: ماشین‌آلات جدید تا فردا در مناطق سیلاب کلوار و دلی گردو مشغول بکار می‌شوند و همچنین پنج اکیپ شرکت توزیع برق برای تعویض پایه‌های شکسته و برقراری شبکه برق به منطقه اعزام شدند.

حاجی‌زاده تصریح کرد: با توجه به تاکید استاندار به مدیران کل شرکت توزیع نیروی برق ،راهداری ، امور عشایر،هلال احمر ،شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، فرماندار و مسئولین محلی شهرستان مارگون دستورات و توصیه لازم جهت رسیدگی به مناطق مذکور داده شده است.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد نیز پیش از این گفته بود که برق ۶۰ روستا با بیش از ۳۰۰ خانوار بدلیل بارش شدید برف و نبود جاده دسترسی در حوزه استحفاظی بویراحمد سفلی قطع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن