گل آرایی سنگ مزار


گل آرایی سنگ مزار

یکی از آداب مراسم تشییع و خاکسپاری، اهدای گل به صاحبان عزا و قرار دادن گل روی سنگ مزار است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام انگور، در گل فروشی انگور علاوه بر سفارش آنلاین تاج گل تسلیت می‌توانید از سرویس گل آرایی سنگ مزار نیز استفاده کنید. همچنین در کنار خرید گل ترحیم، می‌توانید سفارش چاپ بنر تسلیت، شمع آرایی، قاب عکسی از متوفی را نیز داشته باشید.

اهمیت گل آرایی سنگ مزار

گلها نوری هستند که آسمان اندوه را روشن می‌کنند. قرار دادن گل روی سنگ مزار، فضای معنوی و آرامش بخشی را به ارمغان می‌آورد. گل آرایی سنگ قبر مختص مراسم سوم، هفتم، چهلم و سالگرد می‌باشد و گل‌های خاصی در این مراسم مورد استفاده قرار می‌گیرد که بر قیمت گل آرایی سنگ قبر تاثیرگذار هستند. گل‌هایی همچون گلایل، لیلیوم، رز، داودی، آنتوریوم و … برای تزئین سنگ قبر رواج بیشتری دارد. برای تزئین سنگ مزار انتخاب نوع گل و چیدمان آن اهمیت بسیاری دارد و روی نتیجه نهایی کار تاثیر مستقیمی می‌گذارد. در واقع شما با گل آرایی سنگ قبر میزان احترام و ارزش خود را برای متوفی خواهید رساند.

گل آرایی سنگ مزار

گلهای مناسب برای گل‌آرایی سنگ مزار

گل‌آرایی سنگ مزار معمولا به صورت دور سنگ قبر انجام می‌شود. در مواردی که ممکن باشد، یک گل آرایی حلقه‌ای نیز بر بالای سنگ قبر عکس فرد متوفی را قاب می‌گیرد. با توجه به اینکه گل آرایی سنگ مزار در فضای باز انجام می‌شود توجه به دوام و ماندگاری گلها بسیار حایز اهمیت است. لذا گلهای داوودی، میخک، رز، آنتوریوم و لیلیوم از جمله گلهای زیبا و با دوامی هستند که اغلب در رنگ زرد و سفید به کار گرفته می‌شوند.

گل لیلیوم، یکی از گل‌های رایج برای مراسم‌های عزاداری می‌باشد. این گل تنوع رنگی بالایی مانند قرمز، سفید، نارنجی و ... دارد. لیلیوم نماد پاکی و صداقت روح درگذشتگان است.

گل آنتوریوم، با گل‌های قلبی شکلش نماد مهمان نوازی، شادی و فراوانی است. رنگ سفید نشان دهنده‌ی پاکی و بی‌گناهی است. حضور این گلهای زیبا در مراسم ترحیم خواستار شادی روح عزیز از دست رفته می‌باشد.

گل داوودی، مانند لیلیوم تنوع رنگی بالای دارد و دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد. گل داوودی سفید بیشتر در تاج گل‌های مراسم ترحیم و عزاداری بکار برده می‌شود. داوودی سفید نماد ارزش اخلاقی بالا، حقیقت و درستی می‌باشد.

گل میخک رنگ‌های متفاوتی دارد و هر رنگش نیز دارای مفهومی می‌باشد. این نوع گل‌ها از نظر سایز از بقیه گل‌ها کوچک‌تر و همچنین عمر بیشتری دارند و می‌توانند حس خوبی به عزاداران اهدا کنند. میخک سفید به معنای پاکی و خلوص است که انتخاب بسیار خوبی برای مراسم خاکسپاری و عزاداری می‌باشد. گل میخک در بین مردمان مسیح به معنای اشک چشم حضرت مریم مقدس یاد شده است.

گل رز، یکی دیگر از گل‌هایی است که معمولا در تاج گل‌های ترحیم استفاده می‌شود؛ مخصوصا رز سفید که نماد پاکی، عشق همراه با غم و اندوه است. اگر با شخص از دست رفته رابطه صمیمی داشته‌اید، از رز زرد که نماد دوستی می‌باشد هم می توانید استفاده نمایید.

گل آرایی سنگ مزار

سفارش گل آرایی سنگ قبر

در حال حاضر بسیاری از گلفروشی‌ها در زمینه گل آرایی فعالیت می‌کنند. کیفیت گل و شکوه آن‌ها تنها برای داشتن یک تزئین اصولی و جذاب کافی نیست بلکه دیزاینرها باید سلیقه و ایده‌پردازی بسیاری داشته باشند تا بتوانند به زیبایی نمای بسیار لوکس و لاکچری به قبر بدهند. گل آرایان انگور به صورت بسیار خلاقانه سنگ مزار را طراحی می‌کنند. شما می‌توانید مدرن‌ترین و مناسب‌ترین تزئین سنگ مزار را از شعب گل‌فروشی آنلاین انگور در سراسر کشور بخواهید. جهت سفارش گل آرایی سنگ مزار می‌توانید با شماره‌های واتساپ ۰۹۰۲۶۶۳۷۱۷۲ - ۰۹۱۰۴۱۹۸۴۹۲ و شماره انگلستان : ۰۰۴۴۷۵۸۲۳۰۷۱۲۳ تماس بگیرید و روز مراسم را با آن ها هماهنگ کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟