مسابقات قرآن تخصصی‌تر شده است/ در برگزاری حضوری مسابقات تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم


مسابقات قرآن تخصصی‌تر شده است/ در برگزاری حضوری مسابقات تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه امشب در حاشیه افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این دوره از مسابقات حضور مردم و نسل جوان و قاریان و حافظان قرآن کریم پررنگ‌تر از قبل است. وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات هزینه‌های جانبی کاهش و...

مسابقات قرآن تخصصی‌تر شده است/ در برگزاری حضوری مسابقات تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام "سیدمهدی خاموشی" رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه امشب در حاشیه افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این دوره از مسابقات حضور مردم و نسل جوان و قاریان و حافظان قرآن کریم پررنگ‌تر از قبل است.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات هزینه‌های جانبی کاهش و میزان جوایز برگزیدگان افزایش یافته است، تصریح کرد: همه گمان می‌کردند که در ایام شیوع ویروس کرونا مسابقات کم رنگ می‌شود که اینطور نشد؛ به نظرم مسابقات سراسری قرآن عمیق‌تر و تخصصی‌تر شده و متسابقین تخصصی‌تر رقابت می‌کنند؛ در این دوره از مسابقات داوران نیز بسیار با تجربه هستند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه در برگزاری حضوری مسابقات تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم، خاطرنشان کرد: چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با کسب اجازه از ستاد ملی مقابله با کرونا به‌صورت نسبتا حضوری برگزار می‌شود؛ امیدواریم که بتوانیم مسابقات بین‌المللی را هم حضوری برگزار کنیم ما تابع ستاد کرونا هستیم.

خاموشی درباره راه‌اندازی صندوق حمایت از فعالان قرآنی گفت: این کار در حال انجام است، اما یک نکته دارد و این است که باید از نیات وقف قرآنی در این خصوص استفاده کنیم و بتوانیم با یک پتانسیل خوب کار را آغاز کنیم؛ امیدواریم امسال این مهم محقق شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان