6 برنز ایران در روز چهارم کاراته قهرمانی آسیا


6 برنز ایران در روز چهارم کاراته قهرمانی آسیا

مسابقات کاراته قهرمانی آسیایی 2021 در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در دو بخش کاتا و کومیته از 27 آذر  تا اول دی‌ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

نمایندگان کاراته ایران در دیدارهای رده‌بندی روز چهارم قهرمانی آسیا، موفق به کسب ۶ مدال برنز برای کشورمان شدند.

به گزارش ایسنا، مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ در تمام رده‌های سنی(نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) به میزبانی آلماتی قراقستان در حال برگزاری است. دو کاتاروی ایران امروز برای مدال برنز به روی تاتامی رفتند که در نهایت ابوالفضل شهرجردی به مدال برنز رسید و فاطمه صادقی عنوان سومی را از دست داد.

در بخش کومیته انفرادی نیز لیلا برجعلی، رزیتا علیپور، طراوت خاکسار، علی اصغر آسیابری و پوریا اقدسی به مدال برنز رسیدند.

نتایج مسابقات به شرح زیر است:

*کاتای انفرادی؛
ابوالفضل شهرجردی در دیدار رده بندی با امتیاز ۲۴.۷۲ چانگ چائو از چین تایپه را از پیش رو برداشت و به مدال برنز رسید.
فاطمه صادقی با امتیاز ۲۵.۰۲ مغلوب ساکورا آلفورت، نماینده فیلیپین شد تا مدال برنز را از دست بدهد.

*کومیته مردان
در وزن ۵۵- کیلوگرم، پوریا اقدسی در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۱۰ بر یک نوربلوت آدیلبک از قرقیزستان را شکست داد و به مدال برنز رسید.
در وزن ۷۵- کیلوگرم، علی اصغر آسیابری در رده‌بندی به مصاف تینگ چودوک از ویتنام رفت و با پیروزی ۳ بر یک به مدال برنز رسید.

*کومیته زنان
در وزن ۵۵- کیلوگرم، طراوت خاکسار در بازی رده‌بندی موفق شد سابینا زاخروا از قزاقستان را با نتیجه ۳ بر ۲ از پیش رو بردارد و برنزی شود.
در وزن ۶۱- کیلوگرم، رزیتا علیپور در مسابقه رده‌بندی به مصاف ماتیوانی موروگسان از مالزی رفت و با پیروزی ۴ بر صفر مدال برنز گرفت.
در وزن ۵۰- کیلوگرم، سارا بهمنیار در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۸ بر ۴ مغلوب شائونگ گوشیا از چین تایپه شد و مدال برنز را از دست داد.
در وزن ۶۸+ کیلوگرم، لیلا برجعلی در دیدار رده بندی به مصاف یان هو کای از هنگ کنگ رفت و با پیروزی ۸ بر صفر به مدال برنز دست یافت.

فردا و در روز پایانی مسابقات، ۶ فینالیست ایران در بخش کومیته انفرادی( ذبیح الله پورشیب، صالح اباذری، علی مسکینی و مبینا حیدری) ، کاتای تیمی و کومیته تیمی مردان برای نشان طلا به روی تاتامی خواهند رفت. تیم کومیته و کاتای تیمی زنان نیز برای مدال برنز تلاش خواهد کرد.

کاروان تیم‌های ملی کاراته ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ با عنوان عزم و ایمان حاضر شده است.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیایی ۲۰۲۱ در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در دو بخش کاتا و کومیته از ۲۷ آذر تا اول دی‌ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتاب تعلیم انشا - سال 1329