لیگ برتر بسکتبال؛ هدیه شب یلدایی اکسون به رعد پدافند


لیگ برتر بسکتبال؛ هدیه شب یلدایی اکسون به رعد پدافند

تهران- ایرنا- تیم رعد پدافند هوایی تهران در هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال برابر اکسون به برتری دست یافت.

به گزارش ایرنا، تیم‌های رعد پدافند هوایی تهران و اکسون امروز (سه‌شنبه) در آخرین دیدار از هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال و از گروه ب این مسابقات، در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۶۷ بر ۶۱ به سود شاگردان جمال سیفی به پایان رسید.

پدافند در این دیدار و در هر چهار کوارتر بازی تیم برتر میدان بود و با نتایج ۱۹ بر ۱۸،‌ ۱۲ بر ۱۰، ۱۷ بر ۱۵ و ۱۹ بر ۱۸ حریف خود را شکست داد.

اسحاق حاتمی‌فر با ۱۷ امتیاز و ۳ ریباند در کنار حسین مکاریان با ۱۲ امتیاز، ۴ ریباند و ۳ پاس گل بیشترین کارایی را برای پدافند داشتند و در آن سوی میدان نیز رضا مرادی با ۱۴ امتیاز و ۸ ریباند موثرترین بازیکن اکسون بود.

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در دو گروه هشت تیمی برگزار می‌شود که در گروه الف، شهرداری گرگان، صنعت مس کرمان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، کاله، نظم آوران سیرجان، نیروی زمینی تهران و خانه بسکتبال خوزستان حضور دارند.

در گروه ب نیز تیم‌های شیمیدر قم، مهرام تهران، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا مشهد، فولاد مبارکه سپاهان، رعد پدافند هوائی تهران، صنایع هرمزگان و صنعت مس رفسنجان با هم رقابت می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022