باید افکار و اندیشه‌های شهید سلیمانی را ترویج کنیم


باید افکار و اندیشه‌های شهید سلیمانی را ترویج کنیم

 استاندار کرمانشاه گفت: باید افکار و اندیشه‌های شهید حاج قاسم سلیمانی را در جامعه ترویج کنیم.

هوشنگ بازوند، عصر امروز(اول دی) در کارگروه فرهنگ ایثار و شهادت کرمانشاه، اظهار کرد: سردار سلیمانی یک یادگار ارزشمند برای ما به جای گذاشته و آن مکتب حاج قاسم است و پیوند این مکتب با گام دوم انقلاب می تواند نقش تاثیرگذاری در اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم نماد مقاومت، شجاعت و ایثار بود، گفت: حاج قاسم به عنوان یک چهره مردمی در کشورهای دیگر هم نماد مقاومت است.

وی در ادامه اشاره ای هم به حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم داشت و گفت: علی رغم ادعای دشمنان مبنی بر دلسرد شدن مردم از نظام، در جریان مراسم تشییع و خاکسپاری سردار سلیمانی حضور پررنگ گروه های مختلف مردم را شاهد بودیم.

استاندار کرمانشاه سپس با تاکید بر اهمیت مردمی برگزار کردن ویژه برنامه‌های سالروز شهادت حاج قاسم، گفت: هرچه بتوانیم مکتب شهید سلیمانی را به سمت مردمی شدن سوق دهیم، بیشتر می‌توانیم حاج قاسم سلیمانی را به عنوان چهره مردمی مقاومت به جهانیان بشناسانیم.

وی ادامه داد: انتظار داریم نهادهای فرهنگی مثل صدا و سیما و آموزش وپرورش برنامه های قوی تری را برای گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی داشته باشند.

پیشنهاد رایگان شدن خدمات تعدادی از مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، سرویس دهی رایگان اتوبوس های شهر کرمانشاه، رایگان شدن بازدید از موزه ها و ... از جمله پیشنهادات مطرح شده برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی در این نشست بود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشن انقلاب عشایر و روستاییان شهرستان قصرشیرین